ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2012

Η Άννα Τσεκούρα.....στο Sin Radio



H Άννα Τσεκούρα και το "Ποτάμι της Μοίρας"
 θα φιλοξενηθεί στην "Στρατόσφαιρα" με την Βίκυ, 
στο SIN RADIO,
την Κυριακή 16 Δεκεμβρίου απο τις 10.οο το βράδυ και έπειτα...
(χωρίς κανενα χρονικό όριο)....

Θα ανατρέψει με την ροή του δεδομένα... 
Θα ξυπνήσει με την δροσιά του αισθήσεις που κοιμούνται, ίσως...
Θα θυμώσει με τους αδρανείς, ως στοιχείο που διαρκώς κινείται..

Θα μας οδηγήσει σε ξέφωτα για να γεμίσουν τα "Σκοτάδια μας Φως..."
Μαζί με στίχους απο τα βιβλια της η Αννα Τσεκούρα θα αποκαλύψει και στίχους απο την ζωή της, απο τον Έρωτα και την Αλήθεια τους Σκότους και του Φωτός...

Σε μια εκπομπή γεμάτη Μουσική που αγγίζει την καρδιά και την ψυχή όπως και ο Λόγος, 
όπως και οι διάφορες μορφές Τέχνης...

4 βιβλία της, με προσωπική αφιέρωση θα κληρωθούν στην εκπομπή, στους τυχερούς που θα συμμετέχουν στη συζήτηση στη σελίδα της εκπομπής. 

Ετοιμαστείτε για μια βραδιά 
....ΜΟΝΑΔΙΚΗ....
για μια "τροχιά" που θα αγγίξει τα μύχια της ψυχής σας 
όπως ελάχιστοι μπορούν.

Σημ: για την συμμετοχή σας στην εκπομπή κάντε νωρίτερα register & login στη σελίδα του σταθμού. Στην αριστερή μπάρα θα βρείτε τις εκπομπές ημέρας...! την Κυριακή απο νωρίς θα αναρτηθεί η εκπομπή, πατώντας στον συνδεσμο θα βγείτε στην ενότητα της εκπομπής. Εκεί θα εχουμε την δυνατότητα να μιλάμε ζωντανά...όλοι μας!!!!! 

                                                    Η Άννα και γω σας περιμένουμε!!!!!!!!


Vicky




2 σχόλια:

.....μπήκαν σε τροχια......!!!