ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2012

"All i want for Christmas is....." Βράδυ Κυριακής, Βράδυ ραδιοφώνου....

    

"All i want for Christmas is.....".....

Βράδυ Κυριακής, Βράδυ ραδιοφώνου και εμείς θα βρεθούμε  στις 
22.οο με μουσικές, λόγια και πεθυμιές στην "Στρατόσφαιρα μου" 
στο Sin Radio για το τι θέλουμε τα Χριστούγεννα!!!
Για το πως θέλουμε να είναι το γιορτινό πρωινό μας, 
για το τι δώρο θα θέλαμε να βρούμε τυλιγμένο κάτω απο το Χριστουγεννιάτικο δέντρο,
για το πως θα θέλαμε να είναι για να γίνει ιδανική αυτή η μέρα για τον καθένα μας ξεχωριστά!

Σας περιμένω επίσης να μου δώσετε απαντήσεις σε μερικά απο τα παρακάτω....

 - αν είσασταν  ο Αγιος Βασίλης.....
και είχατε την επιλογή να κάνετε σε 5 ανθρώπους δώρα πέρα απο αξίες,
 δυνατότητες, πραγματικότητες..σε ποιους θα κάνατε και τι....???

- σε ποιες διασημότητες θα κάνατε το τραπέζι ανήμερα και με τι μενού..??

- αν θα μπορούσατε να πάτε βόλτα με το έλκηθρο που θα πηγαίνατε και με ποια παρεα..??

- αν θα μπορούσατε να μπείτε μέσα απο μια καμινάδα ποιανου θα ήταν αυτή ..?

- Καλικάτζαροι.......για μια μέρα....ενέργειες και σε ποιους...!

για τις πιο τρελές σκέψεις και επιθυμίες μας, σας περιμένω 
να τις μοιραστούμε αύριο 
στο Sin Radio  για αυτό μην ξεχνάτε να κάνετε login απο νωρίς 
στη σελίδα του σταθμού 
και στην ενότητα της εκπομπής .!!!


Νωρίτερα είμαστε πάντα συντονισμένοι Sin Radio για τις
"Ραδιοτυπίες" και το "Όλα στο κόκκινο".


           Vicky

2 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά Vicky μου
    σου εύχομαι να περάσεις όσο πιο όμορφα γίνεται.
    Στέλνω ένα γιορτινό ζεστό φιλί
    και εύχομαι Καλά Χριστούγεννα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Levina....ότι καλύτερο...οτι ομορφοτερο να ναι για σενα σε ανοικτους δρόμους του νεου χρονου!!!!!

      Φιλι γλυκό!

      Διαγραφή

.....μπήκαν σε τροχια......!!!