ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2012

"Η Άννα βάφει τη νύχτα κοκκινη"....podcast, ηχογραφημένη εκπομπή 16dec12



Αυτή η εκπομπή δεν είναι για να μένει στο συρτάρι .......αυτή η εκπομπή είναι για να ανατρέπει, 
να καθηλώνει, να θυμίζει, να φωνάζει, να βάφει τη νύχτα κόκκινη! 
(ενα είναι ΣΙΓΟΥΡΟΟΟΟΟ...ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΕΣ)

Για όσους την έχασαν......για όσους δεν την χόρτασαν....και θέλουν να "την ακούσουν"....παραθέτω....

η συγκεκριμένη "δοσολογία" άλικου χρώματος,
δίνεται με συνταγή ειδικού,
αν πάσχετε απο δηθενιά, καθωσπρεπισμό,
εγωκεντρισμό, αν έχετε τάσεις υποδούλωσης των άλλων,
ευνουχισμού, λοβοτομής.....τότε καλό είναι...
αν δεν είσαστε έτοιμοι να μην την ακούσετε,
ΓΙΑΤΙ ΘΑ "ΤΗΝ ΑΚΟΎΣΕΤΕ"......

Αλλωστε η Άννα Τσεκούρα και το "Ποτάμι της μοίρας"
Θα ανατρέψει με την ροή του δεδομένα... 
Θα ξυπνήσει με την δροσιά του αισθήσεις που κοιμούνται, ίσως...
Θα θυμώσει με τους αδρανείς, ως στοιχείο που διαρκώς κινείται..

Σε μια εκπομπή γεμάτη Μουσική που αγγίζει την καρδιά και την ψυχή όπως και ο Λόγος, 
όπως και οι διάφορες μορφές Τέχνης...

H Άννα έγραψε ακόμα:
"Θέλω να πω κάτι για σένα Βίκυ. 
Δεν είμαι ευτυχής μόνο επειδή ήσουν μια εξαιρετική οικοδέσποινα, η οποία με αφηνε να εξελιχθώ... να ελιχθώ... να σωπάσω ή να μιλήσω όταν το αισθανόμουν, να γελάσω να κινηθώ όπως επιθυμούσα. Έχω την καλύτερη γνώμη για σένα ως ραδιοφωνική παραγωγό, οικοδέσποινα δεν ξέρω πως θα ηθελες να σε αποκαλέσω, γιατι η τριωρη εκπομπή που βγήκε εχθές - ενώ θα ήταν δύωρη - δεν είχε καμιά προετοιμασία και δεν είχε καμμιά πρόβα. Ακόμη και οι στιχομυθίες που ακουστηκαν με εναλλακτική απαγγελία δική μου και δική σου, έγιναν αυθόρμητα. Αυτό σημαίνει πολλά.

♥ Είσαι εξαιρετική! "




Playlist:

1.       Χειμωνανθός – Γιάννης Χαρούλης
2.       Η Εποχή των ανέμων – Χρήστος Θηβαίος
3.       Καράβι μικρό – Φιλιππος Πλιάτσικας
4.       It’s not goodbye – Sweet November
5.       Η Καρδιά πονάει όταν ψηλώνει – Νατάσσα Μποφίλιου
6.       Μαζί χωριστά – Δέσποινα Ολυμπίου
7.       Here without you – 3 Doors Down
8.       The Piano, Promise – Michael Nyman
9.       Somewhere – Anneke van Giersbergen
10.   Just one last dance – Sarah O’Connor
11.   Πρώτη φορά – Ελένη Πέτα
12.   Soulmate – Natasha Bedingfield
13.   This is my life – Shirley Bassey
14.   Unbreak my heart – Toni Braxton
15.   Skyfall  - Adele
16.   Tango – Lara Fabian
17.   Non Je ne regretted rien – Edith Piaf
18.   A time for us – Barratt Waugh
19.   My immortal – Evanesence
20.   Still Got the blues – Gary Moore
21.   Midnight Blues - second sun and white eagle jones
22.   Tell Her today – Tom Baxter
23.   El tango de Roxanne – Moulin Rouge
24.   To be with you – Jamie O’Neal
25.   Walking -second sun and white eagle jones
26.   Το σώμα που ζητάς – Μιχάλης Χατζηγιάννης
27.   Cancao Do Mar – Dulce Pontes
28.   I Love you, I kill you – Enigma
29.   Τα Σαββατα – Αντώνης Ρέμος
30.   One more time – Laura Pausini
31.   Song from a secret garden – Secret Garden
32.   Nothing else matters – Metallica
33.   Ain’t no Sunshine – Bill Withers
34.   If I could – Sophie Zelmani
35.   No Ordinary Love – Sade
36.   Je t’aime – Lara Fabian
37.   You Do something to me – Paul Weller
38.   My Way – Frank Sinatra
39.   MOUNTAINS –DIMITRIS FLOUTSAKOS

τα τέσσερα βιβλία της Άννας που κληρώθηκαν
θα τα πάρουν οι τυχεροι:

Τατιάνα Αρβανίτη
Μαρία Μαράντη
Ελένη Αποστολίδου
Ελένη Λουμουσιώτη







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

.....μπήκαν σε τροχια......!!!