ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2012

....."μπορείς να φύγεις"... Llith




Είπα να σου γράψω μα μετά σκέφτηκα πως δεν ξέρεις να διαβάζεις....


Είπα να σταθώ μπροστά σου με θράσος, να με ρουφήξει η ματιά σου...όμως τη γυάλινη όψη της εκει που καθρεφτίζομαι.. αντίκρυσα, αντι την ψυχή που μ' άφηνες να κοιτάζω ώρες ολάκερες, όπως μονο εγω μπόρεσα και θα μπορέσω ποτε.


Είπα να σου ζωγραφίσω τη ζωη με τα δικά μου χρώματα...με αυτά που ζωγράφιζα τις νύχτες σου, όταν τα λόγια και το κορμί μου λάτρευες και προσκυνούσες...όμως νομίζω πως πια δεν αναγνωρίζεις κανένα χρώμα του κόσμου τούτου....


Είπα να κρεμαστώ στο λοβό του αυτιού σου...και να σου τραγουδήσω σκοπό δικό μας.....μα μετά θυμήθηκα πως το τραγούδι μου....τραγούδι των σειρήνων ήταν για σενα που λάξευε με μάγια, με λόγια, με αγγίγματα, με πνοές τις πιο μοναδικές στιγμές της ζωής μας.....


Είπα να αγγίξω την φλέβα κεινη του χεριού σου που χορδή μου θύμιζε για μένα όταν χτυπούσε, όταν μέσα της θέριευε ο πόθος και το πάθος, και με αίμα και λύτρωση πότιζε τους αδένες μας που σχημάτιζαν εκρήξεις... 


Είπα να ακουμπήσω ξεδιαντροπα τα χείλη σου με τα δικά μου και πνοή να δώσω σε ότι, σε ύπνο ίσως εχει πέσει....


Τέλος ....Είπα να κάνω κατι που δεν κατέχω, που δεν νογώ και που δεν είμαι εγώ, ..κάτι δανεικό !!!!.


....να κανω τα πάντα για να σε διεκδικήσω!
...γιατι μπορώ!
....γιατι θέλω!
......γιατι αξίζει - εις!
....χωρις να υπολογίσω τίποτα!
...κανέναν πόνο!
.. καμία απώλεια! 
..κανέναν θάνατο!
.....θα μπορούσα...ΜΠΟΡΩ....

είπα όμως κοιτάζοντας σε...πως...δεν χρειάζεται....
δεν θα χρειαστεί ποτέ...!!! 
εχει γίνει ηδη...!! χωρίς να το θέλω! χωρίς να το προσπαθήσω!
χωρίς καν να το ξέρω σε έκανα ΔΙΚΟ ΜΟΥ για πάντα...
όπως με έκανες και συ...!!
μου ανήκεις λοιπόν...
...μπορείς να φύγεις ....


            Lilith


8 σχόλια:

  1. είπα να σ' έχω συντροφιά μου
    μη φύγεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάντα καταφέρνεις και με λιώνεις...!
    Καλησπέρες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μπορεις μα παντα θα εχεις την ψυχη μου μαζι σου ετσι δεν θα ειμαστε ποτε πραγματικα μονοι...
    το αγκαλιασα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μου ανήκεις λοιπόν...
    ...μπορείς να φύγεις ....


    Φιλί Βίκυ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

.....μπήκαν σε τροχια......!!!