ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2012

"Μνήμες"... Γ.Κιτσούκη Βασιλειάδου




Μνήμες

Και πώς να ξεχάσω 
πού νά βρω τη δύναμη 
να αφήσω πίσω πληγές που ματώσανε
και ύστερα έγλειφα άγρια .
Να σβήσω χαμόγελα που χαράξανε
ουράνια τόξα πολύχρωμα
και πάνω τους έτρεξα τα όνειρά μου.
Και πώς να διαγράψω
της μνήμης το κέρασμα
στιγμές που μου χάρισες
πολύτιμα έπαθλα
Πού νά βρω κουράγιο
ν’ αφήσω να φύγουν
αρώματα έντασης, 
κύματα πάθους,
πύρινες μνήμες άσβεστης φλόγας
νύχτες κρυφού θανάτου.
Αν δεις λοιπόν τη λησμονιά
πες της να μην περάσει.
Θέλω να τα θυμάμαι όλα..

Γεωργία Κιτσούκη Βασιλειάδου

2 σχόλια:

  1. ειμαι που ειμαι εγω σημερα εδωσες χαριστικο χτυπημα και εστρωσα τελειως...
    υπεροχο απλα........
    καληνυχτα καλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. είμαι και γώ κάπως ετσι σήμερα.....!! παρεΐζουμε!!!!!!!καλη νύχτα ξωτικό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

.....μπήκαν σε τροχια......!!!