ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2012

"ΕΔΩ" .....Lilith



στοιχειωμένη  ματωμένα βράδια, αξημέρωτα, η ζωή χωρίς εσένα...!
σκισμένα χείλη περιμένοντας σε, να ποτιστούν απο την κάθε σου υπόσταση..!
κορμί ακίνητο.....τρεμάμενο απο κρύο και απουσία..κατακρεουργημένο απο θεριά,
προηγουμενης και επόμενης ζωής που γεμάτα πείσμα καιρό τώρα,
ΣΕ ΘΕΛΟΥΝ  ΕΔΩ...!!!

φωνάζουν, τρυπούν τα αυτιά μου, θυμώνουν και γω θάβομαι 
κάτω απο στοίβες φιλιών ξεχασμένα, παρήγορων!!! 
μάτια σκοτεινά...άχρηστα αν δεν γεμίζουν απο την εικόνα σου, λατρεμένε μου...!
ψίχες δαχτύλων καμένες απο αγγίγματα πυρωμένα , 
σε καρτερούσαν χρόνια, ΕΔΩ.......!!!


κείνο το μυαλό το διαλυμένο....τούτη η ψυχή η βασανισμένη..
το κορμί που στέκει... ακόμα άδεια είναι όλα,..
κενά, διαθέσιμα και διατεθειμένα 
 για να μπορείς με άνεση να κάνεις τη βόλτα σου 
κάθ' όποτε νογάς πως είναι αναγκαίο, έτσι... για να μην εκλείψεις....!
για να είσαι ΕΔΩ..!


  Lilith

2 σχόλια:

  1. Aπουσία
    και τόσο απελπισμένο το κάλεσμα για να
    δημιουργήσει την παρουσία!
    Όμορφα λόγια που λειτουργούν μαγικά στην ψυχή :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Levina μου....
      τι άλλο απο απελπισία μπορεί να δημιουργήσει μια άδικη απουσία.....!!!!

      φιλί!

      Διαγραφή

.....μπήκαν σε τροχια......!!!