ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2012

"Στρατόσφαιρα στα Λί Λά"



Όταν η Λίλα συναντάει τη Βίκυ οι ήχοι είναι εκρηκτικοί και οι αστραπές εκτυφλωτικές. Σας περιμένουμε απόψε γύρω στις 9.30 το βράδυ στη "Στρατόσφαιρα" μου, με τις δικές σας παραγγελιές αλλά και με δικές μας άτακτες επιλογές!!!!!

Αποχαιρετάμε μαζί το 2012, αφήνουμε πίσω ότι δεν μας κάνει και προχωράμε μπροστά με θάρρος, τόλμη και τρέλα!

Απολογισμοί, παραγγελιές, αποφάσεις, αποζημιώσεις, αποκαθηλώσεις, λάθη, πάθη, καλύτερες στιγμές, έντονες συγκινήσεις παρέα με δικές σας απόψεις και τις μουσικές επιλογές σας....!!!!

τι σας χάλασε....τι σας έφτιαξε....τι σας ξίνισε ....τι σας μοσχομύρισε.....τι θα ξανακανατε...και τι οχι .....απο το 2012 !!!!!!!

Ντυθείτε ότι σας κάνει οτι σας αντιπροσωπεύει , "Αγ. Βασίλης", "καλικάτζαρος", "Ρουντολφ", "ξωτικό", "δώρο"... και ελάτε να βγάλουμε τη γλώσσα σε οτι φεύγει μαζί με το '12......

Μην ξεχνάτε νωρίτερα να κάνετε log in στη σελίδα του σταθμού και στην ενότητα της εκπομπής για να τα λέμε!!!!!


Νωρίτερα πάντα είμαστε συντονισμένοι στο www.sinwebradio.com


Σας περιμένουμε..........!!!!!!!!!!!!!!!

2 σχόλια:

  1. Vicky μου
    σου εύχομαι ότι καλύτερο για τον Καινούργιο Χρόνο, να γίνουν πραγματικότητα οι επιθυμίες σου και μακάρι όλοι μας να κάνουμε ένα σοβαρό απολογισμό και να τα ξαναπάρουμε όλα από την αρχή μήπως και γίνουμε λίγο καλύτεροι!

    Σε φιλώ
    Με το καλό το 2013 :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Levinaki μου!!!!! ευχομαι μονο τα καλα να σε περιμένουν τουτο το χρονο..και να τα συνοδευσεις με αυτους που αγαπάς!!!!!
      απολογισμός...απαραίτητος συχνα πυκνά...! απολογισμός..με χαρτί και μολυβι...και μέτα...κουβεντα με τον καθρέφτη!!!!!!!

      φιλι γλυκόοοοοοο!!!!

      Διαγραφή

.....μπήκαν σε τροχια......!!!