ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2012

Κορυφαίο σχόλιο εκπομπής...in Sin Radio....


Κοινοποίηση απο "Ki(a)notypies" ...by Blue

"Κορυφαίο σχόλιο εκπομπής...

Η Anasa έγραψε το παρακάτω σχόλιο σε μια εκπομπή του Sin Radio:


#94 anasa 16-12-2012 20:49 (ήταν στην έκτακτη εκπομπή του Λουστράκου της Κυριακής)


Στο διάστημα που σας ακούω εχω σχηματίσει μια άποψη για όλους εσάς και με την άδειά σας , θα την μοιραστώ μαζί σας
Ο πιο παιχνιδιάρης και ο πιο καλός οικοδεσπότης , ο Παύλος
Ο πιο ψαγμένος μουσικά και κορυφαίος χιουμορίστας στα σχόλια , ο Μπλού (εγώ είμαι τούτος)
Ο πιο πολυεπίπεδος και ανατρεπτικός , ο Εβιλ
Η πιο γλυκειά και αισθησιακή , η Βίκυ
Η πιο σεξυ φωνή του ραδιοφωνου , ο Δημήτρης
Η πιο ''τσαγανάτη'' και αυθεντική , η Τατιάνα
Η πιο άμεση και φιλική , η Λίλα
Ο πιο ροκ και φευγάτος , ο moody
O πιο cool και χαλαρωτικός , ο Βασίλης
Ο πιο power και ξεσηκωματικός , ο barrio

Κάποια στιγμή μετά τα Χριστούγεννα θα ανεβάσω κάτι σχετικό, ανάλογο ή κι άσχετο όσον αφορά και παραγωγούς και κάποιους από τους ακροατές του Sin Radio
Εν τω μεταξύ αν θέλετε να συνεισφέρετε με δικές σας παρατηρήσεις, σχόλια ή απόψεις σχετικά, μπορείτε να το κάνετε ελεύθερα.
Σας φιλώ όλους κι ελπίζω να περνάτε καλά."


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

.....μπήκαν σε τροχια......!!!