ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2012

"Θα ξέρω".... Lilith



θα ξέρω ότι έφυγες απο μέσα μου, όταν πια τίποτα δεν θα οδηγεί τη σκέψη μου σε σένα...., όταν τα χείλη μου θα παραμένουν κλειστά, όχι απο προσταγή ενός πρέπει...αλλά απο απραξία, απο καθήλωση σε ένα κενό που καταλαμβάνει ύπουλα τους χώρους μου! τούτους που γέμιζες! που πληρούσες...!

θα ξέρω ότι δεν υπάρχεις πιά εκεί που βασίλευες...όταν τα χέρια που λάτρεψα, ξεκούρδιστα έγχορδα θα μοιάζουν που κανένα τραγούδι μου δεν θα συνοδευουν πια! όταν το στόμα που μετάλαβα κάθε λεπτό που φιλούσα αχόρταγα, λυσσαλέα.. θα δηλώσω αγνοούμενο!

δεν ξέρω ..τι θέλω..! το μόνο που ξέρω είναι πως κάποτε όσος πόνος κι αν στοίχειωνε τις φλέβες μου, έτρεμα, πλημμύριζα άρνηση στη σκέψη τούτης της ώρας.!

το μόνο που ξέρω ειναι πως τώρα δεν τη φοβάμαι πια αυτή τη στιγμή!! ίσως γιατί μου χαιδέυει τα αύριο...! γιατί μου ακουμπάει στα χείλη υπόσχεση νέα!!!


            Lilith 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

.....μπήκαν σε τροχια......!!!