ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2012

"From UK with Love" ....podcast ηχογραφημένη εκπομπή 2dec12


.....για μια επανάληψη της χθεσινής εκπομπής που για ακόμα μια φορά, 
την κάνατε μοναδική με την συμμετοχή σας!
Μια εκπομπή με το "βαρύ πυροβολικό", made in UK, της παγκόσμιας μουσικής!!!
με συντροφιά αγαπημένες μελωδίες made in UK ... μπήκαμε σε τροχιά !!!
κουβεντιάσαμε, παρεϊσαμε,
θυμηθήκαμε κομμάτια που είχαμε βάλει σε μια άκρη της ψυχής μας,
γνωρίσαμε άλλα, που δεν ξέραμε και πολύ το ευχαριστηθήκαμε!!
και επειδή δεν έφτασαν δυο ώρες και κάτι....
ΝΑΙ....θα υπάρξει και vol2.



το playlist...στη διάθεση σας :

1. Love me do - The Beatles
2. Satisfaction - Rolling Stones
3. Always on my mind - Pet Shop Boys
4. Eye in the sky - Alan Parsons Project
5. Should I stay or should i go - The Clash
6. Steppin Out - Steel Pulse
7. Road to Hell - Chris Rea
8. Smoke on the water - Deep Purple
9. Sultans of swing - Dire Straits
10. Sweet Dreams - Eurythmics
11. Pour Some sugar ON me - Def Leppard
12. Enjoy the Silence - Depeche Mode
13. Love Song - The Cure
14. Every breath you take - The Police
15. Rolling in the Deep - Adele
16. Wish you were here - Pin Floyd
17. Holding back the years - Simply Red
18. Nights in white Satin - Moody Blues
19. Lady in Black - Uriah Heep
20. Wasting Love - Iron Maiden
21. Diamonds and Rust - Judas Priest
22. I Just want you - Judas Priest
23. Is this love - Whitesnake
24. Poor man's moody blues - Barclay James Harvest
25. The house of the rising sun - The Animals
26. A whiter shade of pale - Procol Harum
27. My lady D'Arbanville - Cat Stevens
28. The look of love - Dusty Springfield
29. She - Elvis Costello
30. Goodbye my lover - James Blunt
31. Who wants to live fot ever - Queen.

Vicky

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

.....μπήκαν σε τροχια......!!!