ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Πέμπτη 22 Αυγούστου 2013

"Κάνει απουσία τελευταία".....by Lilith



κάνει απουσία τελευταία ...έντονη! αιματηρή, αποπνικτική, ασφυκτική απουσία....!

προσκυνώ κεινες τις μέρες τις πολυπόθητες..που οι στιγμές που κάνεις τη βόλτα σου στις αιχμηρές άκρες του μυαλού μου είναι ελάχιστες και που το είδωλο σου σβήνει γρήγορα, ακαριαία σχεδόν...

κάνει απουσία..τη μέρα ειδικά ..τόση, που ανάγκη αδήριτη γεννιέται να σε δω ξαφνικά εμπρός μου..! να καρφώσω τα μάτια μου στα δικά σου, να βυθιστώ ξανά..σε σιωπές σου, σε σκοτάδια σου, να αναμετρηθώ με κάθε σατανά σου, να πολεμήσω με γυμνό κορμί εκτεθειμένο χωρίς να νοιάζομαι για τις πληγές που θα κερδίσω, μήτε για την τελευταία σταλαματιά απ'το αίμα που θα σου χαρίσω...! να ακουμπήσω με τις ψίχες των δαχτυλων μου το σμίξιμο των χειλιών σου, να σου επιβάλω λήθη κάθε πόνου...! να σε φιλήσω όπως σε φιλούσα εστεμμένο μου, όταν στα γόνατα σου ακούμπαγα τα χέρια μου και υποκλινόμενη εσκυβα το άπειρο μου εμπρός σου...όταν τη γεύση σου την πύρινη καλο-υποδεχόταν η γλώσσα μου...! να σου τάξω πραγματικότητα σε ότι ευχήθηκες...να σου τραγουδήσω νανούρισμα, να ξαπλώσω το κορμί μου σε οτι σε ξεσκίζει για να μην πονέσεις...

κάνει απουσία ...τελευταία...(λες να ναι η τελευταία??) 


Lilith



 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

.....μπήκαν σε τροχια......!!!