ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Παρασκευή 2 Αυγούστου 2013

"Πεθυμιές" by Lilith




Στέρεψαν πια οι επιθυμίες μου.....

Ψάχνω να βρω τα "θέλω" μου.....και δεν μου απαντά κανένα....απόντα όλα..σιωπή..σκοτάδι? πάλι? ως πότε? γιατί? δεν φτάνει? δεν ξεπλήρωσα?

Αναζητώ ενα όνειρο με ημερομηνία και ώρα λήξης εντός της ημέρας. Άφαντο...
Πως να παραμείνει αλλωστε..αφου εγω όνειρα δεν τίκτω

σκαλίζω στις λάσπες απο τα χναρια του αντιο που αφησες φευγοντας...βουτω τα δαχτυλα και λερωνω με το χωμα σου το κορμί μου, πεθυμιά γεννάω...στερνή και μόνη...

Οχι να σε εχω....μια που δεν θα δινόσουν ποτέ....

Μήτε να καλύψω το κενό που μου άφησες....

Μόνο μια...να είσαι το μάτι το κυκλώπειο στης αποφράδας ώρας το αγκαλιασμα σαν σμίγω.... οταν γδέρνω με τα νυχια μου τις σάρκες μου και βάφω τα δωμάτια του σπιτιου μου με αίμα...οταν κάθε κύτταρο μου σπαράζει απο οδύνες χαμού...όταν κάνω σπονδή τις θύμησες ωστε η ληθη να ασελγήσει αχόρταγη παντου μου,  όταν σε ζητώ με δύναμη που η φωνή μου θα ακρωτηρίαζε τις άκρες του ορίζοντα....για να μη μας χωρούν πια.....

Να σαι εκει...σιμά μου...στα πόδια μου κουλουριασμένος σαν μωρο νιογέννητο...που καινούργια αναζητά ζωή...και γω η εκλεχτη για να τη μεταγγίσω....

εκείνη την ώρα...να είσαι κει ...μοναδική πεθυμια μου...

ΕΚΕΙ για  να νιώθεις κάθε φορά τι σημαίνει θάνατος......


Lilith 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

.....μπήκαν σε τροχια......!!!