ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Δευτέρα 29 Ιουλίου 2013

"Απο το ημερολόγιο ενος φίλου".....#1 by Lilith




 Ημέρα: ...Κάποια στη διάρκεια της απουσίας σου.

Ξύπνησα απο έντονη πρωινή στύση.... δεν ξέρω αν πέρασες απο τον ύπνο μου χθες βραδυ μα ξύπνησα με τα δάχτυλα μου να ψάχνουν τις μπούκλες των μαλλιών σου στο μαξιλάρι δίπλα μου...

Ανοιγω τα μάτια...κουρασμένος...μέρα αργίας σήμερα για μένα. Εντολή εργοδότη. Σκέφτομαι όσα εχω να κάνω...και όσα δεν μου απόμειναν πια.. Μου λείπεις. Κενό πλάκωσε το στηθος μου και μια βαριά μεταλλική γευση θλίψης γέμισε το στόμα ίσα με τη μυτη μου...αντίο στύση μου...

Είναι καιρός που φυγες..."κουράστηκα" μου πες "δεν αντέχω αλλο να μένω εδω και να παλευω μονάχη, για να σε πείθω κάθε λεπτό πως είναι να αγαπάς"....μα εγω απλά συνήθισα την απουσία σου. Με μέρες ίδιες η και κάπως διαφορετικές..με ενα η δυο περάσματα θηλυκών κομπάρσων και το έργο μου εγινε noir. Κορμιά νεαρά ενίοτε στεγνά..μυαλά αγονα...ψυχές στέρφες...και συ ή κατι που να μοιαζει σε σενα πουθενά. Λεπτά ηδονής που χωρίς συναισθημα και διάθεση να μοιαζουν ώρες, πέρασαν χωρις να αφησουν τιποτα αλλο απο κάποιο λεκέ στα σεντόνια...
Δεν εμενα ουτε καν εκει αποκαμωμένος οπως οταν εφευγες απο τις ώρες μας..να σε μυρίζω στα σκεπάσματα, να χω τη γευση σου ακομα στα χειλια μου τα πύρινα.

Μα τι κάθομαι και σκεφτομαι...με διατάζω να σηκωθώ και να σκεφτώ πως ολα πέρασαν πια. 

Ενα γρήγορο ντους να ξεβγάλω της νύχτας τις ασέλγειες, ενας πρόχειρος κακοφτιαγμένος καφες που προσπαθω να απολαυσω...και ενα απέραντο κενό θορυβούν στο σπίτι που αφησες.

Κάνω πως δεν ακουω και με βήματα βαρια...ετοιμάζομαι για τα απαραίτητα.... ! Κοιτώ το κινητό μου....καμία κλήση...! θέλω τόσο να σου στείλω μια καλημέρα...ήταν ομορφα που μιλήσαμε προχθές...! Αναθάρεψε το μέσα μου..! Λουλούδισε! 
"Θα τα πούμε" μου είπες...
"ναι θα μιλήσουμε" απάντησα.....

αρα...μπορω να σε παρω!...η οχι...? ενα μηνυμα, μια καλημέρα ομως...μπορω να σου στειλω...! 
τολμώ!
"Καλη σου μέρα...σε σκεφτομουν" (παρατόλμησα ...γαμωτο. Θα τ'ακουσω πάλι όπως κάθε φορά μετα το "τελος" σου, που σου αφηνα υπονοούμενα και ενοούμενα οτι σε θέλω...οτι μου λείπεις)

δεν περιμένω να απαντησεις...το χεις ξανακάνει....!...με μπριζώνεις ετσι! ασχημα!..και το ξέρεις!!!

συνεχίζω να ετοιμάζομαι...αρπάζω κλειδιά, κράνος..και πριν κλεισω την πόρτα πίσω μου ακουω τον ηχο μηνυματος στο κινήτο μου! χωρίς καθυστερηση κοιτάζω.."Καλημέρα...νωρίς νωρίς. Αυτο σημαινει πως με είδες στον υπνο σου..! Ασε μη μου πεις...και γω σε σκεφτομουν"
Σατανά...ξέρεις πως να με κάνεις να πετώ και πως να σέρνομαι...! μεχρι να ξαναπέσω με τα μουτρα στο χωμα, μαζι μου θα σε πάρω στα συννεφα...! δεν χάνω χρόνο αμα με κάνεις να πετώ θα σε παίρνω μαζί μου...!

Ανταλλαγή μηνυμάτων μέχρι την συνάντηση που ορίστηκε τελικά για απόψε...

Σε περιμένω...θα ρθεις και θα γεμίσει το σπίτι μου πάλι...! θα ρθείς και κεινο το εμετικό κενό θα κρυφτεί στις τρύπες του για λίγο....μέχρι να ξαναφυγεις ...! 

σε καρτερώ λοιπόν....

(συνεχίζεται).....




Lilith 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

.....μπήκαν σε τροχια......!!!