ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Δευτέρα 8 Ιουλίου 2013

Αποστάγματα ....απο τον "Λόγο και αιτία για μια θύμηση" του Άγγελου Πετρουλάκη.....

απο τις μεγαλύτερες τιμές που χω βιώσει στη ζωή μου...!! στην εκδήλωση που θα γίνει προς τιμήν του στο μουσείο των Σπετσών είμαι καλεσμένη να διαβάσω αποστάγματα της ψυχής και του νου, του ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ Αγγελου Πετρουλάκη......

εν μέσω ζωντανής μουσικής και παρουσιών παραθέτω σε αυτο που άγγιξε πιότερο....



"Καταφεύγω στο απομεσήμερο της σιωπής
και σε εναν ήλιο ακίνητο,
για να διευκολύνω
την απόδραση των χθεσινών ημερών,
που χλομιάζουν στα μονοπάτια του φόβου.
Ντύνω το σώμα της μνήμης
με περίτεχνες λέξεις,
μήπως και εξιλεώσω ανομήματα του έρωτα
και προσχεδιασμένες προδοσίες...

"Θα σε θυμάμαι" έλεγες  " και θα μιλώ για σενα κάθε που θα βρέχει"..
"Θα σε θυμάμαι" έλεγες, " και θα μιλώ για σένα κάθε που θα βλέπω το ποτάμι.."
 Ελεγες..
Πάσχιζα να διαβάσω τα μάτια σου, πάσχιζα να κρατήσω στα δάχτυλα μου κάτι απ'την ανάσα σου, στα χείλη μου, τις γευσεις σου.
Ήξερα πως θα χαθούμε...
Ήξερα πως ο καταλυτικός πόνος είναι η υπόθεση του ενός..
Ήξερα τη χώρα της αράγιστης μοναξιάς...

Δεν ήξερα όμως, πόσο γρήγορα μπορούσε να εισχωρήσει το σκοτάδι ανάμεσα μας.

Τώρα σε ξαναβρίσκω μόνο στα τραγούδια".........

Άγγελος Πετρουλάκης.... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

.....μπήκαν σε τροχια......!!!