ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Δευτέρα 1 Ιουλίου 2013

"Πως ....." ...Lilith





Πως αραιώνεται το αίμα κάποιου που αγάπησε πολύ?
Πως αχρηστεύεται?..
Πως νοτίζει τους μανδύες της ψυχής?
Πως μετουσιώνεται η θεία μετάληψη του κορμιού σου, σε φαρμάκι ?
Πως κόβεται στη μέση μια ανάσα από δυο στόματα?
Πως σπάζουν τα φιλιά?
Πως γίνονται σκόνη οι ματιές που αντάμωναν το άπειρο?
Πως λύνονται τα χέρια που έπλεκαν στεφάνια από πύρινα λόγια όταν σώματα, μυαλά, στόματα γινοντουσαν ενα?
Πως αποκολλούνται τα κορμιά που τα σμίξε Θεός δαιμονισμένος?
Πως (ξε)σχίστηκε η ψύχη μου από τη δική σου?
Πως το μυαλό μου ήταν δικό σου και το μυαλό σου σκήπτρο μου?
Πως έγινε να μην με ξέρεις ?
Πως γίνεται να μην σε αναγνωρίζω?
Πως έγινε και πέρασες της λήθης το κατώφλι αφήνοντας με κουφάρι κατασπαραγμένο?
Πως γίνεται να νιώθω πως μου ανήκεις  και συνάμα να με σκοτώνει η απουσία σου?
Πως κατάφερες να μη θέλω πια να σ’αγαπώ??

Πως??

Με δυο σταλαματιές «αντίο»…μια γουλιά θάνατο και μια χούφτα «τίποτα»…


Lilith  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

.....μπήκαν σε τροχια......!!!