ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Δευτέρα 15 Ιουλίου 2013

Προς οπου κρινεται ΑΝΑΓΚΑΙΟ.........Lilith



Υπάρχουν άνθρωποι που ειναι πραγματικά αξιοθρήνητοι....και οχι γιατι τους τα φερε η ζωη ετσι...η το κακό το ριζικό τους..! Μα γιατί η ανεπάρκεια τους, η ανασφάλεια,ο υπέρμετρος (χωρις λόγο και αντικρισμα) εγωισμός, και πληθώρα ψυχολογικών διαταραχών, προβλήματων και αναπηριών που δεν εννοούν να δουν κατάματα, τους ποτίζει σκληρά ναρκωτικά κανοντας τους να βλέπουν στον καθρέφτη τους την "Ωραία" (μη χέσω) του παραμυθιου...(αυτο σιγουρα...μέσα σε ενα διαρκες παραμύθιασμα ζουν). Νομίζουν λοιπόν πως είναι οι "καλοί" της ιστορίας, οι "κατατρεγμένοι" της ζωής, η Άρια φυλή της πλάσης τους...!!! "κουκλάκια" μου (ουπς ανακατεύτηκα) ....εχω νεα για σας....: πλανάστε πλάνην ΟΙΚΤΡΑΝ όπως και η μαυρη υπαρξη σας. 
Όσο  θέλετε να νομίζετε πως ζείτε σε ρόζ συννεφάκια με θρόνους, γοβάκια και πράσινα αλογα σας τη χαριζουμε...! Οταν ομως προσπαθήσετε να βάλετε άλλους στοχους, αιτίες και υπευθυνους για τους "δρακους" και τις "μαγισσες" στο παραμύθι σας εκει...θα σας πουμε..."παρτε το αλλιως γιατι οχι μονο θα βρεις αλλα ο λεβιες θα καταλήξει σε σημείο που θα νιωσετε άβολα"!!! η αίτια στο κακό ΣΑΣ είσαστε εσεις ..και οχι οι αλλοι......!!!... η ταχα μου ανωτερότητα, η ντεμέκ ισορροπία και ολη ΔΗΘΕΝΙΑ και η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ που σας περιβάλλει σαν σαπουνόφουσκα ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΟΤΙΖΕΤΕ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ και τους υπολοιπους για να κάνετε τον εαυτούλη σας αγαπητό,  σας κάνει το λιγοτερο να είσαστε ΕΜΕΤΙΚΟΙ....

Ενα τελευταιο θα πω....λόγος και αιτία κατ' επιλόγη για να αισθανθεί κάποιος ΜΗΔΕΝΙΚΟ Η ΝΟΥΜΕΡΟ δεν εγινα ποτε εσκεμμένα...ΗΜΟΥΝ, ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΙΜΕΙΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ σε αντίθεση με σενα ΤΡΑΓΙΚΟ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ...(σαν "ονοματα δε λεμε, σπίτια δεν κλεινουμε" - κλεινουν μονα τους). Αν αρεσω σε καποιους..εχει καλώς...αν οχι ΣΟΔΑ....! αν εσυ χρυσουλάκι μου δεν μπορείς να αντεξεις την υπαρξη μου να πάς σε αλλο πλανήτη γιατι ουτε το κλουβί σου δεν σε κραταει πια απ'οτι φαινεται. Εγω θα είμαι εδω!!!! ...και αν το να ΖΩ ουσιαστικά,.. σε χαλαει....περαστικά σου....!

Πάντως... αν τετοιο νοικοκυριο που κανεις στα της ψυχής σου ..κάνεις και στο σπίτι σου... θα μπουκάρουν ρακοσυλλέκτες...

Οσο για το στόμα σου...αφου δεν μπορείς να κανεις τιποτα αλλο με αυτο...απο το να μηρυκάζεις κρατα το κλειστό !! ΜΗ μιλάς ...και ιδιως για ανθρωπους που αν μιλήσουν...το λευκο κουστουμακι που δενει πίσω...το Δαφνί και τα ψυχοφάρμακα  (που χεις ηδη πολυ καλη σχεση μια που κρυβεσαι πίσω απο αυτα) θα ειναι το Αλλου για Αλλου Φαν Παρκ για σενα....ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ...ΕΓΩ ΕΧΩ ΕΠΙΛΟΓΗ ΝΑ ΚΑΝΩ Η ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΩ ΠΡΑΓΜΑΤΑ...ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΩ, ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΝΑ ΕΧΩ...ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΩ..! ΝΑ ΑΠΟΚΤΩ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΡΙΖΩ....!!!

για αυτό.....ΣΤΟΜΑ ΕΡΜΗΤΙΚΆ ΚΛΕΙΣΤΟ κουκλίτσα μου ΠΙΑ....ΦΤΑΝΕΙ....!!!
ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΟΡΙΑ..ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Ο ΞΕΠΕΣΜΟΣ ΣΟΥ...

γιατι οπως λεει ο Μπαμπάς μου.."Καλυτερα να φοβουνται παρα να σε λυπουνται"


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

.....μπήκαν σε τροχια......!!!