ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Πέμπτη 18 Ιουλίου 2013

"Εσυ τι λές "αγάπη" ?" ....by Lilith


Εσυ τι λές αγάπη ? ?

Σχετικό πράγμα ΤΙ ονομάζει κανείς "αγάπη"....
τη ράβει στα μέτρα του!
Της κονταίνει τα μπατζάκια,
της κόβει τα μανίκια για να μη του πέφτει μεγάλη και τον δυσκολεύει, 
μην τον μπερδεύει στην "περπατησιά" του!
της ξηλώνει τις ραφές για να μην τον στενευει...
της ράβει γυαλιστερά κουμπάκια για να λάμπει λες και απο μόνη της
... δεν αρκεί!
την βρομίζει....την πλένει..την ξεπλένει...
της ρίχνει χλώρια ..αρωματικά...
την απλώνει ...την σιδερώνει..
ύστερα την ξανατσαλακωνει...
την σκίζει ..την ξεσκίζει....της βάζει κρόσσια..γιρλάντες..ξέφτια ...και παλι απο την αρχη!!!!
και ολα αυτα, ΟΛΑ ΑΥΤΑ ....
μόνο και μόνο για να "παρηγορήσει" τη γύμνια του,
να σκεπάσει τις χαραμάδες του,
να καλύψει τους δύσοσμους κρατήρες του "εγω" του...
Μονο και μονο να την κάνει κουστουμακι
 που θα χωραει και θα ταιριαζει μονο σε κεινον!
....ουτε καν σε εναν ακομα....!!!!


Lilith 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

.....μπήκαν σε τροχια......!!!