ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Τετάρτη 21 Αυγούστου 2013

Ατελείωτες βόλτες.....ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ, ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ανακαλύψεις...No6



....Ξέρω ελάχιστα για εκείνη ...! το όνομα της ..ατίθασο, θυμίζει απεραντοσύνη, γαλήνη, νηνεμία μα και θύελλα, τρικυμία την ίδια ακριβώς ώρα. Ίσως ενα μυθικό πλάσμα της θάλασσας να ναι.. ενας θηλυκός Ποσειδώνας, που κρατά αιχμηρή πένα για τρίαινα και τη βροντά στα κύματα για να ταράζει οτι βάλτωσε...! ψυχές, σκέψεις, συνειδήσεις...

Κύριες και κύριοι....τιμή μου να χω την Αρχόντισσα Πελαγίσια - κατά κόσμον Πελαγία Σ. Κουκίδου - διαδικτυακή μου φίλη....!

λόγω της τελευταίας Πανσελήνου του καλοκαιριού και λόγω του οτι έχω μια ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ σχέση με το φεγγάρι (οχι δεν ημουν ο Γκαγκάριν στην προηγούμενη ζωή μου)....λάτρεψα τούτο που παραθέτω..! εύχομαι να σας "ταράξει" όσο "τάραξε" και με!

" όχι άλλη πανσέληνο "

δε δίνω δυάρα για την πανσέληνο
δε δίνω δυάρα για λόγια που με γέλασαν
και μου`ταξαν τον ουρανό με τ`άστρα
γιατί δεν μου`παν πως τον προσφέρουν σκέτο
μήτε ασπρόμαυρο, μήτε εικονογραφημένο

μόνο όταν καταλαγιάσει ο φραμπαλάς
και οι ερωτικές βαρκάδες
μονάχα τότε ψάχνω στ`ουρανού την αυστηρότητα
εκείνο το φεγγάρι, το άλλο, σε σχήμα δρεπανιού
που μου ορκίζεται κάθε φορά πως θα σε καρφώσει

να σε καρφώσει ορκίζεται

γι αυτό εμπιστεύομαι το φεγγαροδρέπανο
γιατί θερίζει απάτες, κόβει φάλτσες υποσχέσεις
έχει σχήμα ξεκάθαρο
παίζει με την λογική της απόφασης
κι όχι με του κύκλου την ψεύτικη πληρότητα

αυτό θα ερωτευτώ..



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

.....μπήκαν σε τροχια......!!!