ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Κυριακή 18 Αυγούστου 2013

"πουτάνες ώρες" by Lilith



Πουτάνες οι ώρες.......χυδαίες οι στιγμές που εμφανίζεσαι ολόδροσος, ατίθασος, αγέρωχος, άφθαρτος κατακτητής της ματιάς  και του νου μου...

η πρόστυχη φαντασία μου σε γεννά....εκείνη που τη σπορά σου δέχθηκε καλοκαίρια πρίν...που διψασμένη με κατέκτησες ....

σπορά μπάσταρδη χωρίς γεννήτορα...χωρίς προστάτη...εκτεθειμένη...

και γω γυναίκα ΣΟΥ, παραδόθηκα, μόνη..σκαρί πολιορκημένο...με σκισμένα πανιά...με τιμόνι σπασμένο...ατίθασο,...με πυξίδα...ΕΣΕ...να....κοίτα με εμπρός σου έφθασα, σαν σε καρνάγιο ερειπωμένο ...λιμάνι αφώτιστο χωρίς τη συντροφιά του φάρου σου.....

πουτάνες ώρες που τελειωμό δεν έχουν..και στοίχειωμα ανελέητο ολου μου του "είναι"......που ορδές απο νότες σκάλιζεις στο κορμί μου απο μελωδίες αγαπημένες..που τις χορδές μου μια μια κουρδίζεις γιατι φαλτσαρω μακρια σου...

χυδαίες στιγμές που φθάνεις καταϊδρωμένος απο τις ώρες που στο κορμί μου σε ξεδίψαγα....εκείνες που δεν θα σβήσουν ποτε......όσα τείχη και να υψωθούν ...όσα "Σ'αγαπω" και να θυσιαστούν....

πουτάνες ώρες αναθεματίζω, προσευχες καταραμένες ξεβράζω....να ναι καθε φορά οι τελευταίες...


Lilith

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

.....μπήκαν σε τροχια......!!!