ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2011

Εορταστικό αποχαιρετιστήριο Menu για το ρεβεγιόν της Πρωτοχρονιάς!!!!

.....έσπαγα το κεφάλι μου για να φτιάξω ενα ξεχωριστό Menu, εορταστικό, ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ για να αποχαιρετήσω το "λατρεμένο" μου 2011. Μέτα απο έρευνα, διάθεση, φαντασία, καλή ψυχολογία και πάνω απο όλα θετική σκέψη, σας παραθέτω το παρακάτω:

 
*****
για καλωσόρισμα των "καλεσμένων" μας
Σαμπάνια "Χαϊρ" (απο αυτό που δεν είδαμε το '11), 
180 ετών,
οτι εχει ξεμείνει απο το Κοσμικό Μπουζουκάδικο "Paparazzi",
παξιμαδάκια με ελιές τσακιστές της θείας Βάσως.

*****
Γλαρόσουπα
σούπα βελουτέ απο γλάρο ελευθέρας βοσκής,
με "πεπονάκι", αυγοκομμένη με αυγά Τουρκίας, απο "κότα λυράτη". 
Συνοδεύεται με το φιλέτο στήθους του γλάρου
με τραγανή κρούστα απο φύκια
και κρουτόν, μια που οι "καλεσμένοι" μας 
είχαν και στο "χωριό" τους.

*****
Σαλάτα με άγρια χόρτα απο το Κρόθι
όπως τσουκνίδα, γαϊδουράγκαθο, παπαρούνα,  
βρύα και λειχήνες με σως αχτένιστου "κάστανου".


*****

Αμελέτητα χοίρου σωτέ
τα οποία ότι και να λένε οι άλλοι
 εμείς έχουμε "μελετήσει" για ποιους "καλεσμένους" είναι. 
Το έθιμο λέει οτι την ώρα του μαγειρέματος 
φωνάζουμε δυνατά τα ονόματα τους.
 Συνοδεύεται ευχάριστα με "μανέστρα" η "χυλοπίτα".

*****

Σιχτίρ Πιλάφι
Η κλασική λιχουδιά που συνοδεύεται με τραγανά ωμά μανιτάρια
 του δάσους (Ολύμπου κατά προτίμηση), αγνώστου προελεύσεως.
 Εδω η παράδοση θέλει να μελετάμε ονόματα και να σιχτιρίζουμε
την ώρα του σερβιρίσματος ετσι ώστε,
να μη χρειαστεί να το "ξανασερβίρουμε".

*****

 Επιδόρπιο, "Τσαπέλα Μους". 
Η εκδίκηση του πιο ΝΟΣΤΙΜΟΥ ΦΡΟΥΤΟΥ το οποίο φαγώθηκε
τελευταίο αλλά όχι "καταϊδρωμένο" τον τελευταίο μήνα του '11 
(και πολύ το φχαριστηθήκαμε...ΤΕΛΙΚΑ)!!!!

*****

Το κρασί θα είναι χύμα απο τα κελάρια του γνωστού οινοπαραγωγού της περιοχής μας "Ξυδάχτυλα" και οι μπύρες προσφορά απο τον γνωστό dealer "Βρυξέλλα".

 Σας ευχόμαστε να περάσετε καλά και είμαστε σίγουροι πως τα εδέσματα και η περιποίηση θα σας μείνουν αξέχαστα!!!!!!

 Καλή χρονιά "φίλοι" μας!!!!...


Lilith


4 σχόλια:

  1. Εξαιρετικό μενού! Ιδιαίτερα εντυπωσιακό το σιχτίρ πιλάφ. Εμείς χρόνια το φτιάχνουμε στο σπίτι μας και πάντα εντυπωσιάζουμε τους καλεσμένους μας.
    Μια διευκρίνηση μόνο να μου κάνεις: Πόσα αυγά Τουρκίας βάζεις στη γλαρόσουπα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το λεμονι δεν ακουστηκε καλα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Αθηνα μου απαραίτητη προυποθεση η κοτα να είναι λυράτη και τα αυγα αν ειναι μεγάλα μπορείς να βάλεις 4-5 ωστε να σπάσουν τα μηχανακια μετρησης της χοληστερινης του!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Καλε μου "ανωνυμε"..την επόμενη φορά θα βάλω περισσότερο λεμονακι!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

.....μπήκαν σε τροχια......!!!