ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου 2011

Σκεφτηκα πως....

ήρθε ο καιρός και πέρασε.....ο καιρός, οι στιγμές για να θρηνήσω...να πενθήσω για ότι, χαμένο στέκεται πια...!!εκεί...ολόρθο, αγέρωχο και με κοιτάζει. Κοροιδευτικά?ίσως..συμπονετικά?θα θελα!!τα φόρεσε τα μαυρα η ψυχή μου, το κορμί μου, το είναι μου ολάκερο!

Μέσα μου ομώς σκιρτά η άρνηση της απελευθέρωσης αυτου του πένθους...!!!σαν να μην θελει να φυγει απο πάνω μου!απο μέσα μου! σαν να το τρέφει μια άκαρδη ελπίδα, που με νυχια ξεσκίζει τις νύχτες μου και τις ματώνει!!
και συ ...που ικετευω να φυγεις πια..!κάθε τοξική σου ουσία στο κορμί μου να μην υπάρχει......!!γυρίζεις ξανά!!!!καθε φορά..με την ίδια δύναμη!!γιατι??εγω θέλω??λες??

ενα γιατι....πολλα γιατι...που μονο πένθος αντικρυσαν ..τίποτα άλλο!!!!πένθος και σκοτάδι.....λες και άξιζαν ολο αυτό οι γεμάτες φως στιγμές μας!!!!!!λες????μάλλον!!!!!!!!


Lilith


9 σχόλια:

  1. Λοιπόν, άσε τους θρήνους και πάρε παραπάνω δόση σιρόπι. Αυτός ο βήχας σε κουράζει και έχει αντίκτυπο στην διάθεσή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά λέει η Αθηνά.Και άσε τα πένθη γιορτάρες μέρες!!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εαν ειναι μη αναστρεψιμη η κατασταση ειναι θεμα χρονου..μην πιεζεσαι..ζησε το καθε συναισθημα γιατι μονο ετσι θα γαληνέψεις μεσα σου και θα ανοίξει ο δρόμος για τα αληθινα ωραία.

    Πολυ ομορφος χωρος..ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ αλλα κυρίως καλα ευχομαι ολόψυχα.!! Και καλά σημαίνει να είσαι ο εαυτός σου..στην ουσία γιορτη ειναι καθε μερα γιατι Ζουμε βιωνουμε μαθαινουμε κλαιμε γελαμε κλπ..Να Χαμογελάς..λοιπον.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Αθηνα μου....εχεις απόλυτο δίκιο ...ο βήχας φταιε...η αλλιως...γκρλίτσα που λεει και η γιαγια μου (ο βήχας που πίανει τα γαιδουρια)....!!χαχαχαχχα!!!!ευχαριστω για όλα!και πάνω απο όλα για την παρέα σου που θεωρώ ανεκτίμητη!
    @Χριστίνα.....ΜΟΥ!!!!!!ευχαριστω για όλα!!!την επομενη φορά ελπίζω να ειμαι καλύτερα η τουλάχιστον να βάλω σιγαστήρα!!!!φιλι γλυκο!
    @Παυλο μου...με εσας δεν μου επιτρέπεται και δεν θελω να εχω ηττοπάθειες!!!σ'ευχαριστω πολύ!
    @ Αeriko..πιο ΜΗ αναστρεψιμη δεν γίνεται διοτι δεν υπάρχουν περιθώρια!!!αυτο κάνω..."απολαμβάνω" κάθε στάδιο, κάθε συναίσθημα με την ελπίδα της πολυπόθητης γαλήνης!Χρόνια πολλα και σε σενα, είμαι ο εαυτός μου και πλήρωνω ΚΑΘΕ ΤΙΜΗΜΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ!!!!φιλί γλυκο!!!ευχαριστω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δύο λέξεις θα σου χαρίσω απο την πλούσια γλώσσα των συναισθημάτων.
    Νηπενθές η πρώτη..νηπενθή ας είναι τα όνειρά σου,τα θέλω σου,ότι ορίζει η ψυχή σου.
    Λήθη η δεύτερη,ότι κουράζει ,οτι πληγώνει την καρδιά και την ψυχή μας,μοιραία κάποια στιγμη εκεί ταξιδεύει,όσο και αν παλεύει να κρατηθεί μέσα μας.Ομορφος ο χώρος σου εδώ,χάρηκα που τον επισκέφθηκα.Χρόνια πολλά,γεμάτα χαμόγελα σου εύχομαι και γεμάτα υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Nostos....Χίλια ευχαριστω για 2 ΠΟΛΥΤΙΜΕΣ λέξεις - ευχες!!!!!Χρονια πολλά γεμάτα ηρεμία και με γεμάτη αγκαλιά απο αυτους που αγαπαμε!!!!θα χαρώ να κάνεις τη βόλτα σου οποτε βρίσκεις διάθεση για αυτό!!!να σαι καλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σταμάτησα πολύ ώρα προστα στο μαύρο του φόντου σου....χωρίς να ξέρω τι να σου γράψω!!!..το μόνο που μου έρχετε να σου πώ...ειναι ότι και στο πιο μαύρο σκοτάδι....εκει κάπου στο βάθος του....τρεμοπαιζει μια μικρή φλογίτσα... Ελπιδα την λένε....απλώς θέλει καιρό να την φτάσεις...και να αφήσεις πίσω σου τα γιατί!!!!
    καποτε διαβασα....οτι....Δεν αναψε ποτέ πυρκαγιά
    στα βάθυ μιας καρδιάς που δεν μπόρεσε ένα δάκρυ να τη σβύσει!!!!!!το ευχωμαι στο δυκό σου δάκρυ!!!! και άρχισε να κάνεις το μαύρο σου...γκρί!!!! ΧΡΟΝΙΑ...σου ΠΟΛΛΑ... εδώ ειμαστε!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Σμαραγδένια μου...εχεις τόσο δίκιο!είμαι σε καλό δρόμο, απλά τα "γιατι" επιστρεφουν δυναμικά κάποιες βραδιές!ίσως θέλει λίγο ακόμα χρόνο! Χρόνια πολλά και σε σενα!!!οτι καλύτερο!σ'ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

.....μπήκαν σε τροχια......!!!