ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2011

ΧΑΡΟΥΜΕΝΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ....!!!!


Σε όσους μ'αγαπούν εύχομαι ολόψυχα κάθε τους ευχή να γίνεται καθημερινά πραγματικότητα! Σε όσους με συμπαθούν να λάβουν ότι τους αξίζει και σε όσους δεν με χωνεύουν....να πιουν ΣΟΔΑ η ΞΥΔΙ...!!!! τέλος για μένα ...εύχομαι να χαίρομαι οτι ΑΓΑΠΩ!!!!!!!!...Καλά να περάσουμε!!!!



φιλιάααα Vicky!!!!!!!

9 σχόλια:

  1. χρόνια πολλά και καλά χριστούγεννα,αφού θα τα περάσουμε μαζί θα περάσουμε σούπερ ντούπερ ουάου!!!!
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μωιοοοοοοοοο μου εσααααα!!!!!λουλουδι μοοοοοοοοο!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. poli kala Xristougenna me igeia, xara kai agapimena prosopa euxomai! :) ta filia mou!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @leviathan....οτι καλυτερα για σένα και για οσους αγαπάς!!!!!φιλια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. να τα πουμε ολοι μαζί σαν την χορωδία Τρικάλων.....!!!!!!για πάαααααμε ...ενα δυο τριαααα.........!!!!Χρόνια πολλα Αθηνά μου!!!!!Χρόνια πολλά Mitsopd, Μαρίνα Ζεας!!!τα φιλιά μου!!!!!!!<3!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλά Χριστούγεννα με Χαρά και Ευτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Παυλο μου.....ευχαριστώ για τη χθεσινή "παρέα".....Χρονια πάρα πολλά με γεμάτη αγκαλιά απο ανθρωπους που αγαπάς!!!!φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ!!!!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @fotolabida .....Καλές γιόρτες με αγαπη, ηρεμία και ευτυχία!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!φιλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

.....μπήκαν σε τροχια......!!!