ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2011

ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2011, ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 1. "Το αντίδοτο του θανάτου, είναι ο πόθος".....μέγα σχολείο ο TENESSE WILLIAMS.

Και ναι....ήγγικεν η ώρα των απολογισμών του έτους που σε λίγο θα μας "αφήσει..γεια"...!!!πολλά και διάφορα να αναπολήσεις, να σκεφτείς, να γελάσεις, να κλάψεις, να θυμώσεις!πολλοί και διάφοροι αυτοί που σε αγάπησαν, που εκαναν πως σ'αγαπουν, που σε πίκραναν, που σε πλήγωσαν, που σ' εκτίμησαν, που ήθελα να σε δουν να σαι στα πατώματα η στα ουράνια....!!!πολλά και αυτά που έκανες και συ λοιπόν..θελημένα η άθελα σου!!
Για μένα αυτός ο χρόνος ήταν "σχολείο"....θα μου πείτε..μα πάντα μαθαίνουμε κάτι στο τέλος κάθε χρόνου...!!οχι...αυτος ο χρόνος για μένα είχε μεγάλη διαφορά με τους υπόλοιπους....!γιατι??το χρωστάω σε κάποιους..άλλα πάνω απο όλα το χρωστάω στην Blanche DuBois. Ναι ..ναι ,..αυτην που χα την ευτυχία να τολμήσω να πω πως ενσαρκώνω ως εραστής της τέχνης και γω, η φτωχιά..Αυτή που στην αρχη δεν ήθελα καν να την κοιτάξω, να της δώσω σημασία. Την σνομπάριζα μπορείς να πεις!!!"δεν μπορεί να υπάρχουν τόσο αδύναμοι άνθρωποι..", έλεγα..! Άνθρωποι που λειτουργούν κάνοντας κακό στον εαυτό τους ουσιαστικά με την τόση ευαισθησία και αδυναμία..!! τελικά μετά απο αρκετό διάβασμα, σκάλισμα, όργωμα της ψυχής μου, αιματοχυσία και στραπατσάρισμα κατάλαβα οτι τελικά ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΤΑ ΚΟΤΣΙΑ να την αντικρύσω την λατρεμένη μου πια Blanche. Ξέρετε γιατί??γιατί ημούν εγω!ηταν εκεί το κομμάτι του εαυτού μου του τόσο αδύναμου, τόσο παραδωμένου, τόσο προδωμένου, ανίσχυρου και αποδεκατισμένου εαυτού μου το οποίο μέσα απο καταστάσεις που βίωσα φέτος με εφεραν αντιμέτωπη. Αποδεκατίστηκα λοιπόν και γω, έδωσα δικαίωμα προβολής της αδυναμίας μου, του ανίσχυρου "εγω" μου και όλα αυτά γιατι τόλμησα ....ΝΑ ΝΟΙΩΣΩ...!!!!"Το αντίδοτο του θανάτου είναι ο πόθος"...είναι ο καλύτερος τρόπος για να αποτάξουμε το "θανατικό" απο πάνω μας...τη γευση απο το χώμα στο στόμα μας, όταν ενα φιλί με πόθο  μοιραζόμαστε...!!!!!
Να λοιπόν γιατι φτάνω στο σημείο να πω "μεγα σχολείο ο TENESSE WILLIAMS"..και να ευχαριστήσω τους ανθρώπους που στάθηκαν πλάι μου σε αυτό, που με στήριξαν, με εμπιστεύτηκαν..αλλα και εκείνους που "μάζεψαν τα κουβαδάκια τους για άλλη παραλία". ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΤΟΥΣ ΜΟΝΟ.....ΗΤΑΝ ΜΑΘΗΜΑ ΖΩΗΣ!!!!!!


Lilith




2 σχόλια:

  1. όσο έχεις ανθρώπους δίπλα σου που σε αγαπάνε μην φοβάσαι κανένα και τίποτα......αι λαβ γιουυυυυυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Christina......αν δεν ειχα και σενανε....τι θα ήμουν στη γη..μπορεί αλήτης να μουνα ..να χα καταστραφεί!!! λαβ γιου του!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

.....μπήκαν σε τροχια......!!!