ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2011

ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2011, ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 2. " Το μεγάλο ξεσκαρτάρισμα".

.....αυτό που απολαμβάνω πολύ στο τέλος κάθε χρόνου, είναι οταν ανακαλύπτω το ξεσκαρτάρισμα που έγινε. Όταν καταλαβαίνω απο τι σκάρτο κάθαρισε ο "κόσμος" μου.. ανθρώπους, συναισθήματα, καταστάσεις και τι ικανοποίηση προσδίδει αυτό το αποτέλεσμα ΤΕΛΙΚΑ.!!!!Θα μου πείτε .."καλά κοπελιά μου..στραβή ησουν τόσο καιρό και έπρεπε να ρθει το τέλος του '11 για να το εμπεδώσεις.."!ε, εδω που τα λέμε ..μια γκαβομάρα την έχω!!τώρα..γκαβομάρα τη λές.??..εθελοτυφλίαση τη λές..??..στάχτη στα μάτια..??..δεν ξέρω !..αυτό που ξέρω είναι κάτι μαγικό που δεν μπορώ να ανακαλύψω ακόμα, όσες δοκιμές και να 'χω κάνει, όσα ματζούνια και να 'χω ρίξει στη χύτρα μου...!!!κάτι που σε κάνει κουτάβι ...!όμως..πάντα έρχεται η ώρα η κατάλληλη..και βρίσκονται άτομα που πατάνε τα "μαγικά" κουμπάκια μας....και ΝΤΡΡΡΡΡΙΙΙΙΙΙΝ....το ξυπνητήρι για να βγούμε απο τον λήθαργο!!!ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ....!!
....ετσι λοιπόν με ανασκουμπωμένα τα μανίκια της στολής μου, με το μαύρο μου τσαλακωμένο καπελάκι φορεμένο στραβά...ανοίγω σακιά σκουπιδιών και ρίχνω μέσα οτι δεν άξιζε...ότι ειναι παρελθόν..(ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΝ ΑΞΙΖΕ ...ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΑΡΟΝ - ΩΝ).....!!!και μια και δυο...παίρνω το δρόμο για τη χωματερή..γιατι εκεί τους πρέπει ουτε καν για ανακύκλωση...!!!


Lilith




4 σχόλια:

  1. παρ'τον δρομο που σου πρεπει τον αγυριστο...
    ισως ομως, ειναι παρελθον για μας, απο λαθη δικα μας...οποτε να ειναι μυθος οτι δεν αξιζει, δικαιως ειναι παρελθον...
    δεν ξερω...αναρωτιεμαι και 'γω και "τυραννιεμαι" :)

    καλημερα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Ilias...ετσι ακριβως....αυτόν που πρέπει!!!το μόνο σίγουρο καλέ μου είναι το μερίδιο της ευθύνης μας το χουμε και μείς...αλλα αναγνωρίζοντας το, πληρώνουμε για τα "λαθη" τα "πάθη" και τα "βάθη" που πέσαμε!!!όμως οι άλλοι αφου δεν το κάνουν...αναγκαστικά δεν αξιζουν...αν αξιζαν..δεν θα ήταν παρελθόν!!εγω τυραννίστηκα αρκετά και απλά τώρα ευγενικά λέω .."Your turn baby"...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

.....μπήκαν σε τροχια......!!!