ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2011

ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2011, ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 4 (και τελευταίο): "Έχεις εσυ??εχω και γω!!!!Εχω εγώ???ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ"


Tελευταίο επεισόδιο του απολογισμού μου..η κατακλείδα δηλαδής!!!!...

Πάντα στη ζωή μου ήθελα να είμαι stand by για αυτούς που θεωρούσα σημαντικούς ανθρώπους για μένα!!!οχι για να μου το ανταποδώσουν, απλά γιατί γούσταρα!!το τελευταίο "εκπαιδευτικό-διδακτικό" έτος άρχισε να μου "τρίβεται" στα μούτρα μια διαπίστωση της λατρεμένης μου "Μαρούσκας" (που αν και κείνη την έκανε δεν είδα να λειτουργεί αλλιώς..- αυτό ήταν καρφί)! Πως τελικά.. "ο καθένας είναι για την πάρτη του"!!! Δεν ήθελα με τίποτα να το δεχτώ..! δεν μπορούσα να δεχτώ οτι έρχονται η υπάρχουν άτομα στη ζωή μας που όταν ήθελαν κατι τριβόντουσαν σαν τα γατιά γύρω απο τα πόδια μας και οταν ερχόταν η ώρα να δώσουν μπράτσο για να στηριχτούμε και μεις μια στάλα, την έκαναν με ελαφριά!!εδω που τα λέμε, φέτος, την έφαγα εγω αυτή τη φόλα..δεν την είχα ξαναφαει. Τυχερή? μπορεί! Περισσότερο bitchy?? ίσως!!!επειδή όμως φέτος την κατάπια αμάσητη....το φυσάω και δεν κρυώνει!τελικά το αποδέχτηκα!!

και ερωτώ, όμως...γιατί γίνεται αυτό...?υπάρχει καμιά φωτεινή επιγραφή πάνω απο το κεφάλι μας που λεει "Ανοίξαμε και σας περιμένουμε"???...και απαντώ πάραυτα! Αμεεεεε...εμεις τη βάζουμε!!!τους καλωσορίζουμε:"Βρε καλώς τα παιδιάαααα..αράχτε παιδιά, χαλαρώστε να σας περιποιηθουμε, ΚΑΝΤΕ ΤΑ ΟΛΑ ΜΠΑΧΑΛΟ και η λαντζα δικια μας".......εμεις το κάνουμε αυτο!!! και στο τέλος παιρνουμε και την πληρωμένη απάντηση (μεταφορικά πάντα και με ιδιαίτερο τακτ) "ΕΧΕΙΣ ΕΣΥ???ΕΧΩ ΚΑΙ ΓΩ!!!!ΕΧΩ ΕΓΩ????ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ"!!!!!! τελικά, οι περισσότεροι, είναι για την πάρτη τους!!! 

Όμως εγώ δεν χαλιέμαι αλλο!!!κρατώ τους ανθρώπους που δεν δώσανε απλά το μπράτσο τους για μένα τη χρονιά που πέρασε αλλά τον εαυτό τους ολόκληρο, το χρόνο τους, την ψυχή τους!!δεν θα αναφέρω τα ονόματα τους ...εγώ τους λέω mates η soulmates!!!!
θα είμαι "εκει" για αυτούς no matter what.....!!!!!!όσο για τους άλλους..να ζήσουμε να τους θυμόμαστε..!θα θελα να ξέρουν όμως, οτι δεν είμαστε εμεις οι χαμένοι...!!ΟΧΙ εμείς που δίνουμε! Γιατι εμείς ΜΠΟΡΟΥΜΕ...!!!!άλλωστε όπως λέει και ο Bucay "για να μπορείς να δίνεις διαρκώς πρέπει και να αδειάζεις...μόνο ετσι μπορείς να ξαναγεμίσεις"!! So.....we are not the loosers, sunshines!!!


Lilith



12 σχόλια:

  1. Aπο τις ωραιότερες εγγραφες που εχω δει στα μπλογκ ειναι αυτη εδω η σημερινη σου...!! Ετσι μπράβο..το μονο πράγμα που δεν θα μπορέσει κανεις να σου πάρει ειναι αυτο που με ολη την ψυχη εχεις δωσει.Αυτο ειναι ο πλουτος της ψυχης σου αυτο σε κανει ξεχωριστή και αυτό κάνει τη ζωή να σου χαμογελά..!! Όποιος αμύνεται περί πάρτης χάνει την ουσία..και προσωπικά δεν πρόκειται να θυσιάσω ουτε μια στιγμή της δικής μου ουσίας στο βωμό της συνουσίας των καιρών.
    Ανθρώπινος σημαίνει εξαίρεση πια..να χαμογελας που ανηκεις σε αυτην και να σε ΑΓΑΠΑΣ.!!

    Ζεστή Καλημέρα...Σημείωση: Υπέροχα διαχρονικα και πολυαγαπημενα τραγουδια μεσα εδω.:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Aeriko μου!!!χαίρομαι πρωτα απο ολα που σου αρέσει η επιλογή των τραγουδιών, ειναι και δικά μου αγαπημένα πολυ! σε ευχαριστω παρα πολύ για τα καλά και ομορφα λόγια σου!!!χίλια ευχαριστω!!!!!Ζεστή, ηρεμη καλημέρα και σε σενα!!!φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάντα θα υπάρχουν άνθρωποι κατηγορίας σπουπίζω, ψεκάζω, τελειώνω...
    Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι δεν υπάρχει και η άλλη κατηγορία.
    Απλά η επιλογή στο χέρι μας.
    Τις καλημέρες μου

    υγ Μην με ξαναρωτήσεις να πάρω? να το ανεβάσω? να....?
    Κάνε ότι θέλεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Παυλο μου!!!!σίγουρα..υπάρχουν συνομοταξίες και συνομοταξίες οπως κολεοπτερα, αρθροποδα κλπ!!!και σιγουρα η επιλογή ειναι στο χερι μας!!!καλημέρα γλυκια και σε ευχαριστω πολυ...(ανυπομονω για το βραδυ)!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απορία:
    Ξεκινάς γράφοντας "Πάντα στη ζωή μου ήθελα να είμαι stand by για αυτούς που θεωρούσα σημαντικούς ανθρώπους για μένα!!!οχι για να μου το ανταποδώσουν, απλά γιατί γούσταρα!!"
    Και τώρα γκρινιάζεις. Γιατί; Αφού, όπως λες, δεν ήθελες να σου ανταποδώσουν τίποτα και το έκανες γιατί το γούσταρες, τώρα προς τι αυτές οι "καταγγελίες";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Αθηνα μου δεν καταγγελω, δεν γκρινιαζω!...διαπιστωνω!!!αλλωστε οτι εγινε το αφησα να γινει!!!ειναι αυτο που λεμε...τα θελε ο ...."οργανισμος" μου!!!kisses!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το ξέρω μικρή μου, απλά κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου!
    Φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Αθηνα!i love the devil...i love his advocate!!!!φιλι γλυκο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. διαβάζοντας την ανάρτηση μου ήρθε ένα τραγούδι της βίκυς μοσχολιού "έτσι είναι η ζωή και πως να την αλλάξεις.....λαλαλαλ",επίσης και ένα της αλίκης..."κάντε υπομονή και ο ουρανός θα γίνει πιο γαλανός....λαλαλαλ".
    Τα όποια όλα μέσα από τα άσματα...πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Christina ΜΟΥ...δεν την αλλαζεις!απλα λες ΟΥΣΤ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εδώ ακριβώς απο πανω γραφεις.... για πέεεες...
    τι να πώ ..που εσύ τα ειπες όλα !!!!!ακριβώς γιατί εισαι αυτή που είσαι ..νιώθεις έτσι...και γιατί
    απο κάτω υπαρχει συναίσθημα... είναι αυτό που μας κάνει ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ!!!και κάνουμε τις επιλογές μας....
    τα τραγούδια υπέροχα!!!!!φιλια...και αλαγες σου ευχωμαι τον Καινούργιο χρόνο...!!!!ΚΑΛΗ χΡΟΝΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Ρουλα Σμαραγδένια ......ευχαριστω πολύ!!!οτι καλυτερο τη νεα χρονια!!!φιλι γλυκο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

.....μπήκαν σε τροχια......!!!