ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2011

ΕΦΗΒΕΙΑ ΚΑΙ ΚΛΙΜΑΚΤΗΡΙΟΣ.....κοινώς......ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ, ΤΑ ΧΑΠΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΑΧΙ ΝΑ ΦΥΓΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!

Είμαι απόλυτα σίγουρη οτι δεν είμαι η μόνη μάνα που'χει παιδιά στην εφηβεία....επίσης είμαι σίγουρη πως δεν είμαι η μόνη γυναίκα που οι ορμόνες της έχουν πάθει ενα σχετικό κοκομπλόκο (οχι απαραίτητα κακό αφου έχει και τα "καλά" του αυτή η κατάσταση)!!.
...όμως....πείτε μου....είμαι η μόνη περίπτωση που ως άλλη Μήδεια θέλω να δαγκώνω λαρύγγια στις ειρωνείες και στην πώληση "πνεύματος" της ρημαδοκατάστασης που ονομάζεται εφηβεία.....??που καλούμαστε τα τελευταία χρόνια, γονείς, παιδοψυχολόγοι να δικαιολογούμε και εννίοτε να διογκώνουμε λες και όταν τα παιδιά μας περνάνε αυτήν την περίοδο είναι προστατευόμενο είδος.....!!!!ΕΛΕΟΣ!!!και γωωωω????τι θα γινει με μένα...??με εμένα που δεν πέρασα εφηβεία..γιατί δεν είχαμε την πολυτέλεια για τέτοιες καταστάσεις τότε!!!γιατι??δεν τολμούσαμε...!δεν μας άφηναν οι γονείς μας που τώρα ως παππούδες και γιαγιάδες προσδίδουν ελαφρυντικά και εκνευριστικά λογύδρια τύπου "ελα....παιδιά είναι....μη μιλάς..περνάνε την εφηβεία".....!!εμένα ποιος θα με καταλάβει που με ανύπαρκτη εφηβεία (ούτε καν σπυριά δεν έβγαλα), καλούμαι τώρα να περάσω και μια ανύπαρκτη κλιμακτήριο??????εεεεεεεεεεεεεε???????? 

Πέρα απο κάθε υπερβολή και κάθε πλάκα....ας χαλαρώσουμε..λίγο!!...και μεις..και τα παιδιά μας και  οι γονείς μας...!!!όλες οι ηλικίες και οι φάσεις απαιτούν δέοντα σεβασμό και προσοχή χωρίς καμία απολύτως ΔΙΟΓΚΩΣΗ.....!!! όλοι περνάμε φάσεις οι οποίες με τις καταστάσεις που ζούμε δεν κάνουν καλή χημεία...!ηρεμία λοιπόν, τάξη και ασφάλεια..όσο γίνεται!!προσπάθεια απο ολους μας!!γιατι αλλιως......ΡΑΔΙΟ ΤΑΞΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΑΝΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Lilith




5 σχόλια:

  1. Εγώ πάλι έπαθα το ανάποδο. Όταν ήμουν έφηβη, η Βασιλομήτωρ περνούσε κλιμακτήριο. Η αδερφή μου τα τράβηξε όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχαχαχα!!!!τυχερόοοοοο !!!τη γλυτωσες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μμμμμμμμμ, βλέπω χιονίζει και σ' εσάς!
    Τι να πω επί του θέματος; 300 χρόνια έχουν περάσει από την κλιμακτήριό μου και 450 από τότε που το καμάρι μου πέρασε την εφηβεία! Άρα δεν θυμάμαι. Οπότε κάνεις υπομονή και θα τα ξεχάσεις κι εσύ μια μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εαν παρεις ταξι,να ερθετε κατα εδω μερια!!!φιλακιαααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Αθηνά..χιονίζει και στα μέρη μας!!!!!kisses!

    @Christina.... όλοι οι δρόμοι οδηγούν σε σενα ..ακόμα και με ενδιάμεσες στασεις αν χρειαστεί..αλλα ο τελικός προορισμός ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ!!φιλί γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

.....μπήκαν σε τροχια......!!!