ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Τετάρτη 8 Ιανουαρίου 2020

Γυναίκα Αιγόκερως: Πολύ σκληρή για να πεθάνει!! (web)

Γενέθλιος μήνας ο Γενάρης και η πλειοψηφία των γυναικών του στενού οικογενειακού και  φιλικού περιβάλλοντος είναι αγριοκάτσικα.

Πολλά διαβάζονται και ακούγονται για τις γυναίκες Αιγόκερους. Οι περισσότεροι επιμένετε να βλέπετε τα αρνητικά, μα δεν μας πειράζει καθόλου. 

Ο περασμένος χρόνος, ήταν ο δυσκολότερος και ο χειρότερος που αντιμετώπισα τα σαράντα και βάλε (?)..η τα πενήντα και βγάλε (!) χρόνια που πατώ αυτόν τον πλανήτη.

Βρήκα λοιπόν εντελώς και παντελώς τυχαία ένα άρθρο στο διαδίΧτυο που μας ταιριάζει πιο πολύ  και εφαρμοστά,  απο καλσόν!

"Γυναίκα Αιγόκερως: Πολύ σκληρή για να πεθάνει"

Η Αιγοκερίνα,, σαν γυναίκα, είναι τόσο σκληρή κι ανθεκτική όσο φαίνεται! Είναι γεννημένη να επιβιώνει από τα δύσκολα και σίγουρα οι εμπειρίες της στην ερωτική της ζωή δεν είναι οι καλύτερες.

Ωστόσο, κανένας άντρας δεν μπορεί να την καταβάλει, ακόμα κι αν είναι ο απώτερος σκοπός του. Όσες φορές να πέσει και να φάει τα μούτρα της, άλλες τόσες θα σηκωθεί. Θα σκουπίσει τα αίματά της, θα ξεσκονίσει τα ρούχα της, θα μαζέψει τα κομμάτια της και θα ξαναπροσπαθήσει γιατί αυτό είναι φτιαγμένη να κάνει. Λυγίζει, δε σπάει!

Αλλά, μην πιστέψεις ούτε για μια στιγμή ότι δεν πληγώνεται. Μπορεί να δείχνει δυνατή και ψύχραιμη, να γίνεται κακιά ή να χαμογελάει, βγάζοντας το υποκριτικό της ταλέντο, μέσα της όμως σπαράζει. Ποτέ δε θα τη δεις να παρακαλάει ή να κλαίει κι ακόμα πιο σπάνια να βρίζει ή να ξεκατινιάζεται σε ένα χωρισμό. Θα αποχωρήσει με το κεφάλι ψηλά, λέγοντας τα λιγότερα και παρακαλώντας μέσα της να αντέξει και να μην καταρρεύσει, πριν εξαφανιστεί.


Δε θα γυρέψει εκδίκηση γιατί γι' αυτήν, όποιος την πλήγωσε, έχει πια πεθάνει. Όμως, δε θα ξεχάσει ποτέ πόσο πόνεσε, πόσο της κόστισε συναισθηματικά ο συγκεκριμένος έρωτας, γι’ αυτό ο επόμενος άντρας χρειάζεται να καταβάλλει μεγάλο κόπο και χρόνο για να κερδίσει την εμπιστοσύνη της. Μην την κατηγορείς, λοιπόν, για την αυστηρότητα και την ψυχρότητά της γιατί είναι η άμυνά της, προκειμένου να προστατεύσει την ευαίσθητη καρδιά της για να μην ξαναπληγωθεί!

Αποτέλεσμα εικόνας για capricorn quotes




4 σχόλια:

  1. Καλημερα.απο μια ακομη Αιγοκερω.Και ναι ειναι ετσι οπως τα περιγραφετε.Τους χαιρετισμους μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γνωρίζω καλά την εμπόλεμη ζώνη και οχι απο επιλογή. Αν μου επιτρέπετε πως απο τα "μερη" μου;

      Διαγραφή
  2. Πως απο τα μερη σας?τυχαια κανοντας βολτα ση μπλογκοσφαιρα.δεν το μετανιωσα.διαβασα ολες τις παλαιοτερες αναρτησεις σας και σχεδον ολες με αγγιξαν.και ετσι αποφασισα να αφησω σχολια.ελπιζω να μην ενοχλησα.να ειστε καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καμία ενόχληση, μόνο ευχαρίστηση!!! Καλώς όρισες λοιπόν! Να μας έρχεσαι συχνά!

      Διαγραφή

.....μπήκαν σε τροχια......!!!