ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2020

Παγκόσμια ημέρα αγκαλιάς

Η εικόνα ίσως περιέχει: κείμενο

Παγκόσμια ημέρα αγκαλιάς σήμερα...
Ψάξε για την αγκαλιά που θα χαθείς μέσα της,
που δεν θα θες να πας πουθενά μακριά της.
Ψάξε για την αγκαλιά που μέσα της κάνεις τα μεγαλύτερα και τα ομορφότερα ταξίδια σου,
αλλά που ταυτόχρονα είναι το λιμάνι σου, 
ο φάρος σου όταν χάνεσαι, 
όταν παλεύεις με τα κύματα της ζωής.
Ψάξε για την αγκαλιά που μυρίζει πατρίδα, αγάπη, ανθισμένη λεμονιά.
Για εκείνη που είναι η έννοια σου, η καθημερινότητα σου, η φροντίδα σου.
Ψάξε για την αγκαλιά που σαν χωράς εντός της δεν ξαναανοίγει για να φύγεις.
Ψάξε για την  αγκαλιά που το "εγω" αφανίζεται και τα δυο γίνονται ενα.
Ψάξε εκείνη που μέσα της σπας και ξαναενώνεσαι σε 1000 κομμάτια.
κι αν την βρεις μην αφήσεις κανέναν και τίποτα να σου την πάρει.

Η εικόνα ίσως περιέχει: κείμενο

Η εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα και κοντινό πλάνο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

.....μπήκαν σε τροχια......!!!