ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2020

"Μια φορά ήταν ενας εαυτός....ο εαυτός μου" byLilith


Αν μου έστελνα ένα γράμμα θα ήταν κάπως ετσι ...

"Αγαπητό μου κορίτσι (λέμε τώρα), άκουσε με καλά. 

Σάραντα επτά πλέον χρόνια πατάς αυτη τη γη. 
"Μυαλό δεν θα βάλει αυτό κεφάλι" θα έπρεπε να σου τραγουδάμε αντί για "Γριούλα να γίνεις με άσπρα μαλλιά". 
Γιατί πολυ απλά έχεις ενα κεφάλι με λίγο μυαλό. Και ξέρεις γιατί συμβαίνει αυτό; γιατί η καρδιά σου έχει καταλάβει το 90% του κορμιού σου. Ξεκινάει απο τα γόνατα και καλύπτει και τα μάτια (για αυτό και η τύφλωση)...οπότε που χώρος για μυαλό;
Δεν είναι απαραίτητα κακό αυτό, μα με ρέγουλο βρε καρδούλα μου :P . Είπαμε να αισθάνεσαι μα ολα εχουν όρια. Θυμάσαι που σου είπα ξέχνα τα όλα και προχώρα μπροστά, και μου απάντησες "βρες μου τον τρόπο και θα γίνει". Ε λοιπόν σου χω νέα...Δεν βρίσκεται ο τρόπος, δεν υπάρχει ραβδάκι μαγικό να διαγράψεις. Θέλει χρόνο, υπομονή και ηρεμία. 

Αυτά υποχρεούσε να σου τα παρέχεις. 

Δε με νοιάζει τι ξέρουν και τι νομίζουν οτι ξέρουν οι άλλοι για σένα. Καλό η κακό. ΕΓΩ ξέρω και ειναι το μόνο που έχει σημασία. 
Είσαι άνθρωπος με ευαισθησίες, ελαττώματα, πικρίες, δύναμη, αντοχή, επιμονή και υπομονή. Οταν αγαπάς δίνεσαι και δεν παίρνεις η δεν κρατάς τίποτα πίσω. Παλεύεις με νύχια και με δόντια, ματώνεσαι, αδικείσαι, σαμποτάρεσαι, πληγώνεσαι, αλλάζεις, αλλοιώνεσαι  μα μένεις εκει. 
Κι αν σε ρωτήσω γιατί..θα μου πεις ..."Μα, αγαπώ". 
Και ποιος σου είπε πως η αγάπη είναι πόνος; είναι κατακρεούργημα ψυχών και σωμάτων; Αυτός που σε αγαπάει, σε αγαπά για το φως που βλέπει μέσα σου. Κάτσε λοιπον καλά και σκέψου με οσο μυαλό αφήνει η καρδιά σου να λειτουργήσει...τι αξίζεις; κι αν δεν μπορείς θα σου πω εγω!!

Αξίζεις κάποιον που  τρέμει μη σε χάσει...

που η απουσία σου,  είναι για αυτόν η απουσία του κόσμου του όλου...

Αξίζεις κάποιον που  μετράει τις ανάσες του για να σε βρεί..

που  αφουγκράζεται τα "σ'αγαπώ" που θεριεύουν στην ψυχή σου..

Αξίζεις κάποιον που τα χέρια του είναι αδειανά και η ψυχή του παγωμένη όταν δε σε εχει..

που το κορμί του δεν καίγεται αν δε βρίσκεται δίπλα στο δικό σου...

Αξίζεις κάποιον που τα μάτια του θα ψάχνουν κάθε σου αντάμωμα..

Αξίζεις ΑΥΤΟΝ που  ακουμπάς πάνω του την ψυχή σου και δεν  υπάρχει καμία γωνία για να  χτυπήσεις...
που  γλυκαίνει τους εφιάλτες και τους πόνους του παρελθόντος, 
του παρόντος και του μέλλοντος ΣΑΣ.

Αξίζεις ΑΥΤΟΝ που ΘΑ ειναι έτοιμος και διατεθειμένος να κάνει ολα αυτά και ακόμα τόσα για σένα, οπως χωρίς κανένα δισταγμό  έκανες και συ για αυτόν !!

ΥΓ. Δεν εχει κανένα νόημα να προσπαθήσεις για κάποιον που επιμένει να ειναι τυφλός, να μη θέλει  να δει εσένα, να δει μέσα σε σενα. Δεν εχει κανένα νόημα να τον πείσεις για κάτι που σε αφορά.  Άσε τον να μιλάει για μεγάλα λόγια και να κλείνει τα μάτια και αυτιά του σε οτι έκανες πράξη. Άφησέ τον στο παγωμένο σκοτάδι του. Λάτρευε  τον γιατί μπορείς και γουστάρεις αλλά άφησε τον στην νεκρική ησυχία του. Αυτός ξέρει καλύτερα τον εαυτό του απο σενα, Έχει το δικό του μακάβριο τρόπο να σ'αγαπάει και Ξέρει καλύτερα που θέλει να μείνει. 

Εσυ πήγαινε να βρεις αυτό που δίνεις...γιατί αυτό αξίζεις.

Με αγάπη,

ο εαυτός σου"

                                          YOUR SOUL WAS BEAUTIFUL, SO I FELL IN LOVE.        On our first date, you played Trump card with me, though it was quite…


2 σχόλια:

  1. Δεν τον αγαπαμε τον ευατο μας.ουτε εγω.το αντιθετο θα ελεγα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πρέπει ομως..είναι ο μόνος που θα έχουμε μέχρι να πεθάνουμε ακόμα κι αν το χάνουμε κάπου στο δρόμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

.....μπήκαν σε τροχια......!!!