ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2020

Σαν χθες...4 Ιανουαρίου του 1960!!

Αποτέλεσμα εικόνας για αλμπερ καμυ μαρια κασαρες

Είναι οι αγάπες που άργησαν μια μέρα, είναι και αυτές που δεν έφτασαν ποτέ στο προκαθορισμένο ραντεβού.
Η ουσία όμως είναι ότι υπήρξαν.

13 χρόνια παράνομου έρωτα, 860 γράμματα μεταξύ τους, χωρισμοί στο ενδιάμεσο, μεγάλες περιόδους σιωπής και απόστασης και όταν τελικά πήραν την απόφαση να ζήσουν επιτέλους μαζί, ένα κλικ και το όνειρο έλαβε τέλος.

Το αυτοκίνητο με το οποίο ο Αλμπέρ Καμύ πήγαινε στο Παρίσι στις 4 Ιανουαρίου του 1960 ξεκινώντας την νέα ζωή, καρφώθηκε σε ένα δέντρο και η ιστορία του Αλμπέρ και της Μαρίας Καζαρές έλαβε τέλος.
Ενώ είχε αγοράσει εισιτήριο να μεταβεί με το τρένο, αποφάσισε να πάει οδικώς.

Τετάρτη, 30/12/1959

«Τελευταίο γράμμα...Θα σε δω σύντομα υπέροχή μου.
Ποτέ δε μου έλειψες περισσότερο, μικρή μου.
Πηγαίνω στο Παρίσι, όπου και θα ζήσουμε για πάντα μαζί. Μην αργήσεις να έρθεις να με βρεις.
Βρήκα τον άνθρωπο με τον οποίο θέλω να περάσω το υπόλοιπο της ζωής μου....
Είμαι τόσο χαρούμενος στην ιδέα ότι θα σε ξαναδώ που γελάω όσο σου γράφω.
Σε φιλώ και σε κρατώ μέσα μου μέχρι την Τρίτη, όταν θα αρχίσουμε από την αρχή».

@ Κατερίνα Γκαράνη

2 σχόλια:

  1. Το εχω ζησει.Δυστηχως.Και οπως ειπε ο Ελυτης ηταν διπλος ο θανατος γιατι μεινανε τα πραγματα στη μεση.καλο σας βραδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

.....μπήκαν σε τροχια......!!!