ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2020

"Θέλει κουράγιο η ευτυχία"

Η εικόνα ίσως περιέχει: δέντρο και φυτό


“Θέλει κουράγιο η ευτυχία, 

δε βολεύει πάντα τις νοσηρές μας συνήθειες, 

τον παγιωμένο αρνητισμό των λογισμών μας."

Μάρω Βαμβουνάκη






Είχα δάκρυα για σένα
 με μαχαίρι ακονισμένα
 και μονάκριβα
 έβρεχα μ’ αυτά τους δρόμους
 κι όλο σήκωνα τους ώμους
 και σου τα ‘κρυβα.

 Κι έλεγα πως δε σου πρέπω
 κι απορούσες που τα βλέπω
 όλα ρόδινα
 και κοιμόσουν και ξυπνούσες
 κι όλο κάτι καρτερούσες
 που δε στο ‘δινα.

 Κρύψου τώρα να σε ψάξω
 πάνω στη ζωή να κλάψω
 που αφήσαμε
 κι αν σε βρω και μ’ έχεις άχτι
 θα καώ θα γίνω στάχτη
 κι έλα φύσα με.

 Τα νερά και τα ταξίδια
 μακριά σου μοιάζαν ίδια
 και μονότονα
 όμως πάντα μ’ ένα βλέμμα
 σου φαρμάκωνα το αίμα
 και σε σκότωνα. 

Είχες δάκρυα για μένα
 και με κάψαν ένα ένα
 κι όλα τα ‘νιωσα
 να ‘ξερες ωραία που ‘σαι
 είμ’ αυτός που σ’ αγαπούσε
 και μετάνιωσα. 

Κρύψου τώρα να σε ψάξω
 πάνω στη ζωή να κλάψω
 που αφήσαμε
 κι αν σε βρω και μ’ έχεις άχτι 
θα καώ θα γίνω στάχτη 
κι έλα φύσα με.









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

.....μπήκαν σε τροχια......!!!