ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2012

"Παραβγαίνουμε ;;;" ...Lilith




..........απορίες χάραξαν τα μάτια  σου ανάμεσα μας, όταν σου' πα πως  
 κάποτε για σένα μελάνια και χαρτιά αποκτούσαν νόημα......
σκέψεις φωτιά όπως ο έρωτας που μετάλαβα για σένα σε εποχές νειάτων 
και ύστερα λόγια σημερινά, μέσα σε εντάσεις ήχων, μελωδιών, αγγιγμάτων, βλεμμάτων
 .....σαν να μην άλλαξε τίποτα....

- Γράφω ενα ποίημα....... [είπες]

- μυρίζω τα ακροδάχτυλα μου....μυρίζουν "εσυ"...! παραβγαίνουμε ;;;

- Το κορμί σου όλο θέλω να μυρίζει "εγώ" !!!! Παραβγαίνουμε;;;

- Και όταν θα γεμίζω μυρωδιές θα μου ζητάς τις γεύσεις...!!

- Χωρίς σταματημό....ξανά...ξανά..

- Κι όταν η ώρα φτάσει την σχάση σου να αγιασθώ δική μου, υποταγμένη θα'μαι
σε κάθε θέλημα σου! ..Παραβγαίνουμε;;;;;;;

- Έχεις το χάρισμα να γράφεις...θέλω να'χεις την έμπνευση να γράφεις...
θέλω να'μαι ο λόγος  τα μελάνια να μυρώνουν τα χαρτιά σου. Παραβγαίνουμε;;;;

- Όπου υπάρχει θέληση, υπάρχει τρόπος...! γίνε ο λόγος μου, και κάθε γραμμή και κάθε λέξη
ακροτελεύτια θα είναι, συνοδεία φιλιού αλησμόνητου παραδομένου στις ανάσες σου... ΠΑΡΑΒΓΑΙΝΟΥΜΕ..!!!!

- Θέλω να σε ξανανοιώθω...

- Να μου γεμίζεις τη νύχτα με τη μυρωδιά σου...

- ΠΑΡΑΒΓΑΙΝΟΥΜΕ !!!!!


Lilith


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

.....μπήκαν σε τροχια......!!!