ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2012

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ προς οπου κρίνεται αναγκαία...για πάσα νόσο και πάσα μαλακία....


Είμαι στην ηλικία πια που με τις ανάλογες εμπειρίες και μαθήματα ζωής κάνω περισσότερο αυτά που θέλω πάρα αυτά που πρέπει. Όταν μιλώ για την υπηρέτηση των "πρέπει" φροντίζω να είναι των δικών μου. Δεν αφήνω κανέναν να με ορίσει και να με καθορίσει. Με ότι αποφασίζω να ασχοληθώ είναι μόνο για προσωπικούς μου λόγους και ανάγκες και το κάνω με πολύ αγάπη, προσοχή και σεβασμό, και του δίνομαι απόλυτα και ολοκληρωτικά...! Η "κούραση" δεν υπάρχει στο λεξικό των σχέσεων μου που βασίζονται στην αγάπη και το πάθος.

Καθώς επίσης και όταν αποφασίζω να πάψω να ασχολούμαι. Τότε θα είναι όταν θα χει χαθεί η μαγεία...! όταν αυτό που είχα επιλέξει στο παρελθόν σαν "θέλω" η "μου αρέσει"η "ΑΓΑΠΩ" δεν προσδίδει καμία ευχαρίστηση πλέον, καμία ικανοποίηση συναισθηματική, ψυχική η πνευματική. Όταν αυτό αφορά άλλους εκτος απο εμένα κάνω σαφή αίτια και λόγους.

Όταν με τις ενέργειες και τα λεγόμενα μου, καθώς  και τη γνώση μου πως μια γυναίκα στις δικές μου διαστάσεις και κυβικά δεν μπορεί και δεν θέλει να κρυφτεί πίσω απο ένα δάχτυλο -λέγοντας αυτό που πραγματικά εννοώ-  δεν επιτρέπω την αλλοίωση των λεγομενων μου.

Σε όσους δεν τους δώσουν την ανάλογη και απαραίτητη σημασία ... ποσώς με νοιάζει....! 
Σε όσους όμως τολμήσουν να τα αλλοιώσουν και να τα στρέψουν προς άλλες κατευθύνσεις και πρόσωπα λέω απλά με επίγνωση, θάρρος και θράσος πως θα με βρουν μπροστά τους όπως ποτέ άλλοτε. Για αυτό πριν μιλήσουν "οι φύλακες"....ας βρουν λίγη γνώση πρώτα....ε???

Χαιρετίσματα.....



2 σχόλια:

  1. Τι να πω; Πιο σαφής δεν μπορούσες να είσαι και ας αγνοώ τον αποδέκτη. Σαν δήλωση το βλέπω, μια καθαρή και κρυστάλινη τοποθέτηση πάνω σ' αυτά που εσύ θέλεις. Δεν με ενδιαφέρει να μάθω την αιτία, ο αποδέκτης αποκλείται να μην καταλάβει.
    Καληνύχτα γλυκιά (πλην αιχμηρή!!!!)μου Βίκυ!!!!

    Υ.Γ. Χαίρομαι που σε έχω "γνωρίσει".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η χαρά δική μου Μαριμάρ μου...! εχω την τάση και το μεγάλο μειονέκτημα να μην κρυβω ότι νοιώθω και να μην το κρατώ πίσω! Αν με αδικήσουν δεν με νοιάζει...αν προσπαθήσουν όμως να αλλάξουν ότι είπα, ότι ένοιωσα, ότι εδωσα...εκεί...μαυρο φίδι!!!!

      Διαγραφή

.....μπήκαν σε τροχια......!!!