ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2012

απο το ημερολόγιο μιας φίλης #2....Lilith

Σημείωση και διαπίστωση ημέρας: και μετά σου λέει μην πιστεύεις στα ζώδια και στις προβλέψεις...και μ' αρέσει που κοροϊδεύαμε την  "αοιδό" Θώδη όταν τραγουδούσε το αείμνηστο "τα άστρα και τα ζώδια μας φέρνουνε εμπόδια"....

Θα μου πείς "τι να κάνει και αυτός ο έρμος ο ανάδρομος Ερμής, κείνος ο Δίας με την ασίγαστη σεξουαλική του επιθυμία να επιδίδεται σε ρωμαϊκά όργια κείθε πάνω"...??...νταξ....φταίνε και αυτοί για τα "τυχαία" ..ταχα μου, τάχα μου....

Μα για τους κάλλους που χουμε στο μυαλό και στην ψυχή τι ευθύνη έχουν??? ..και απαντώ, καμιά!!!!

τι να σου κάνει ο καθείς, όταν δεν μπορείς να βάλεις σε τάξη τα πράγματα γύρω σου, μέσα σου!!!

Αναδρομή ημέρας: Περίεργη μέρα λοιπόν η σημερινή! Ζεστή, υγρή, βαριά, πονεμένη ...! ξύπνησα με μια σχετική ξινή γεύση ζωής!..με μια διάθεση πως πολλά στη ζωή μου ήταν ένα ευχάριστο "μουσικό διάλειμμα".!

όχι πως δεν είχα πράγματα να σκεφτώ για να με γλυκάνουν...! και να, σου το πρώτο που' ρθε στο μυαλό μου,..εσύ..!!! όπως κάθε μέρα..κάθε πρωί, κάνεις τη βόλτα σου στα μέρη μας!..καλεσμένος.???..μπα..θα το ξέραμε, θα' χαμε αγοράσει φοντάν και piperman για το τρατάρισμα!

Απρόσκλητος τις περισσότερες φορές..έρχεσαι, λες την καλημέρα σου και κάθεσαι στον "θρόνο" που σου ' χω φτιαγμένο  και παρακολουθείς τη μέρα μου!.....Βουβός όπως συνήθως!..η μήπως, εγώ δεν σε ακούω...!!!

"Σιωπή, γαμώτο!!!!!!! Σκάστε...." φωνάζω ακομα και στις ανάσες μου που τολμουν να ακουστούν!!! "θα μιλήσει......και όταν το κανει...δεν θέλω να χάσω λέξη απο όσα θα πει"...

Βλέμμα γυάλινο, χείλια που ζωγραφίζουν μειδίαμα αλλά δεν αρθρώνουν λόγο κανέναν!!! Μάταια περίμενα θαρρώ......για σώπα.....να...ψελλίζεις...

"Σ' αγαπώ" μου λες..."και μόνο σε σένα το λέω και με αγγίζει η έννοια του και το μεγαλείο της...Σ' αγαπώ όπως δεν έχω αγαπήσει ούτε την ίδια τη ζωή έτσι, όπως δεν θα αγαπήσω ποτέ τίποτα..."...! σιγώ....ριγώ στο άκουσμα των λέξεων και ανατέλλουν χιλιάδες ήλιοι μέσα μου...! τι να πω μετά απο τούτο; τι αρκεί...; τι φτάνει;....κλείνω τα μάτια...!θαρρώ πως ονειρεύομαι!

"να τώρα θα τ' ανοίξω και θα' χεις φύγει..! " σιγοψιθυρίζω...!....γνώριμο πια!

η φωνή σου δυναμώνει...και το χέρι σου αγγίζει το μάγουλο μου..." δεν θέλω να σε ξαναχάσω...τρέμω στη σκέψη.."

"δεν μπορεί να είναι αλήθεια" σκέφτομαι!

αναστεναγμοί, χαμόγελα γίνονται ένα. Φιλιά, δάκρυα, ψυχές κουβάρια..."μη φοβάσαι, να μου χεις πίστη" είπες...!

τόλμησα...όλα όσα άκουσα!..άνοιξα τα βαριά από άρνηση βλέφαρα μου στην απουσία σου!!!

κανείς τριγύρω...! μόνο ένας θρόνος κενός, σκόρπιες λέξεις στο πάτωμα και δυο χιλιοσπασμένα "Σ' αγαπώ" έμειναν να αποτελούν την λάντζα μιας ημέρας..η μιας ζωής...;;;
και μια φωνή στην τηλεόραση να λέει.."κυρίες και κύριοι...ήταν ένα ευχάριστο μουσικό διάλειμμα".......


Lilith


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

.....μπήκαν σε τροχια......!!!