ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2013

"Νικος και Βασίλης σε τροχιά" podcast - ηχογραφημένη εκπομπή.




Μια πολύ όμορφη εκπομπή..λόγω τραγουδιών, λόγω αισθημάτων, λόγω αναμνήσεων, λογω "ευχών", λόγω Νίκου και Βασίλη...λόγω του ότι τα περισσότερα ήταν αφιερωμένα και είχαν ζητηθεί απο εσάς...μα πιο πολύ γιατι ΕΣΕΙΣ ...μου κάνατε παρέα.....

για όσους δεν την ακουσαν η θέλουν να την ξανακούσουν...


σας ευχαριστώ όλους για την συμμετοχή σας, την παρέα σας αλλα πάνω απ' όλα 
για τα καλά σας λόγια....

φιλί γλυκό

Vicky

Vicky

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

.....μπήκαν σε τροχια......!!!