ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2013

"Κρυφοκαίω"....Lilith






Κρυφοκαίω απο τότε που το βλέμμα σου καρφίτσωσε στο είναι μου τις αιτίες όλου του κόσμου....μεθας το νου.κολυμπας στ απεραντο γαλαζιο..

Κρυφοκαιω σε μια μονιμη σκια..η κουβεντα μου εχει χασματα...σαν τη ψυχη της...

Κρυφοκαίω απο την στιγμή την πιο μεγάλη της ερωτικής μου ύπαρξης - κεινη που τα χείλη μας άλικα απο πόθο αιώνων σφραγίστηκαν με φιλιά ακάνθινα.

Κρυφοκαίω σε εναν χορό μυστικό με μανία μπρος σου, γύρω σου, εντός σου! Σε φιγούρες ασφυκτικά πύρινες όπως το βλέμμα σου, τις ώρες που με λύσσα εισέβαλες στο παντού μου, στο πάντα μου.

Κρυφοκαίω σαν την επιθυμία κάτω απ' τα μισόκλειστα σου βλέφαρα όταν δυναστεύω την σκέψη σου, στις ώρες κείνες τις πιο μύχιες!

Κρυφοκαίω πάνω στα στιγματισμένα απο πόθο χείλη σου σαν με θελήσεις.

Κρυφοκαίω αιωρούμενη μέσα σε κείνη τη φλέβα του χεριού σου.

Κρυφοκαίω μαζί σου στο στροβίλισμα των ψυχών μας που ανταμώνουν κάθε λεπτό της αποφράδας ώρας ενός μεταίωρου "αντίο" που δεν ειπώθηκε ποτέ!

Κρυφοκαίς αιτία του "ότι" μου, του "κάθε" μου στα σπλάχνα τα ρόδινα, κείνα που πληρείς σαν πύρινη γλώσσα προσφέροντας κάθαρση και οδύνη συνάμα...!

Κρυφοκαίμε στις νυχτες της απώλειας, του ψέματος,της υποκρισίας, της θυσίας μας.

Κρυφοκαίμε ο ενας πλαι στον άλλον κάθε που ανταμώνουμε και κλειδώνουμε, προστάζουμε αρθρώσεις, ματιές, ψυχές σε ασάλευτο, άτολμο όρκο..ψευτικο...

Σιγοκαίμε...κρυφοκαίμε... σε φωτιά που δεν αφήνει στάχτες παρα μόνο ευχές που θα θανατώσουν το ανεκπλήρωτο!!!!

Εγώ και συ......πύρ, γαία και θάλασσα...αλλάξαμε τους χάρτες....!

            
            Lilith

4 σχόλια:

  1. Έχεις βάλει μια απίθανη εικόνα και την έχεις ντύσει με τα πιο ερωτικά λόγια που έχω διαβάσει!
    Ένα πανέμορφο σύνολο που τελειώνει με μια τεράστια αλλαγή ! τι όμορφο ο έρωτας να αλλάζει όσα γνώριζες μέχρι τότε !

    Καλημέρα καλή μου Vicky :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Levina μου αγαπημένη! δεν μου φτάνουν τα λόγια να σε ευχαριστήσω!!!!!!!!!!!!!!!!!!! όπως το είπες....τι όμορφο....!!!
      φιλιιιιιιιι και αγκαλια!!!!!

      Διαγραφή
  2. Μια τέτοια κραυγή
    ακόμη και στον ψίθυρο της ΦΛόγας της
    ουρλιάΖΕΙ Επαφή και παρανάλωμα
    αφιερώνοντας Κορμί και Ψυχή στις θερμοκρασίες της απύθμενης Επιθυμίας.........


    Φιλί..... Φ... όπως Φωτιά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τσιγγανάαααααακι μου!!!! όπως το είπες...ουρλιαΖΕΙ παρανάλωμα αφιερώνοντας Κορμί και Ψυχή στις θερμοκρασίες της απύθμενης Επιθυμίας.........!!!!!!
      φιλί όπως Φ....όπως Φωτιά όπως Φαντάσου!!!!!!

      Διαγραφή

.....μπήκαν σε τροχια......!!!