ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2012

"Απόψε".....Lilith

απόψε θα ντυθώ την απουσία σου......! θα ακούμπησω κατάσαρκα στο γυμνό κορμί μου, το λευκό του μυαλού μας που δεν αντέχει στην απώλεια...

απόψε θα ξαπλώσω κουλουριασμένη στο μαύρο πάτωμα της νύχτας σου...εκεί που ξαποσταίνουν, σβηστά, χιλιάδες άστρα, πορφυρόχρυσα περιμένοντας το "σ'αγαπώ", για να τυλίξει δυο κορμιά που δεν γνωρίζουν τίποτα άλλο πιο οικείο... πιο απόλυτο, απο την ηδονική, λατρευτική, ιερή τους έκρηξη σε κάθε τους σμίξιμο...!

απόψε θα υποκριθώ πως αφήνω την καυτή μου ανάσα στο πρόσωπο σου, εκείνη την ώρα που πυροδοτείς με  κάθε σου κύτταρο  το κορμί μου...!!

απόψε θα προσπαθήσω να μην δείς λίμνες ερέβους στα δυο μου μάτια την ώρα που μπροστά σου θα στήνω ξεδιάντροπα χορό μαγισσών για να σε σαγηνεύσω...

απόψε.....και κάθε απόψε, θα γίνομαι η τελευταία εικόνα σου πριν σφαλίσεις τα βλέφαρα σου....η τελευταία σου συνειδητή αναπνοή....

απόψε και κάθε απόψε θα είσαι για μένα ότι και γω.....ο αυριανός λόγος για να γεμίζεις αγάπη όλες τις μέρες της ζωής μου....


Lilith





HERE WITHOUT YOU

A hundred days have made me older
Since the last time that I saw your pretty face.
A thousand lies have made me colder
And I don't think I can look at this the same.
All the miles that separate
Disappear now when I'm dreamin' of your face.

I'm here without you baby
But you're still on my lonely mind.
I think about you baby and I dream about you all the time.
I'm here without you baby
But you're still with me in my dreams
And tonight, it's only you and me.

The miles just keep rollin'
As the people leave their way to say hello
I've heard this life is overrated
But I hope that it gets better as we go.


Everything I know, and anywhere I go,
It gets hard but it won't take away my love.
And when the last one falls, when its all said and done.
It gets hard but it won't take away my love.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

.....μπήκαν σε τροχια......!!!