ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2012

"Μια φορά και έναν καιρό υπήρξα"...Lilith






Μια φορά και εναν καιρό.....ήταν μια εποχή!....μια άνοιξη!....εκείνη, που υπήρξα μονάκριβη, πολύτιμη....!!!
ήταν τότε που κάθε ανάσα σου στόχευε στην πραγμάτωση του σμιξίματος των κορμιών μας, κάτω απο ουρανούς αστροποικιλτους...

ήταν τότε που τίποτα δεν είχε σημασία αν ο ίδιος αέρας δεν γέμιζε τα πνευμόνια μας. Ήταν τότε που ήσουν παρών όπου ήμουν..που με είχες λάβα και σε είχα θάλασσα και που σε κάθε μεταξύ μας άγγιγμα, άλλαζαν οι χάρτες..

ηταν τότε που τα μάτια σου λιγωμένα  στάλαζαν έρωτα μέσα στα δικά μου, που δεν βαστούσα μακριά σου..., που ήσουν όπου ήμουν, και που ήμουν μέσα σου  κάθε λεπτό, κάθε στιγμή, σε κάθε σκέψη...
ήταν τότε που η ανάγκη να έχουμε ο ένας τον άλλο ήταν αδήριτη ..τυραννική..ανυπόφορη...! 
Τότε που ο θαυμασμός σου ακουμπούσε πάνω σε κάθε  "οτι" μου...

τότε που μου λεγες πως τα λόγια ....τα δικά σου λόγια, δεν σου φταναν για να φτιάξεις το περίγραμμα μου και μονο μια λέξη ψέλλιζες..."μονάκριβη μου.."
τότε που ήθελες να ζήσεις τα "θέλω" μου και να τα κάνεις αλήθεια ακουμπισμένη στα χέρια μου....! 

ήταν τότε που πίστευες πως ολα του κόσμου τα καλά, ορατά και αόρατα, αν μου προσέφερες  πάντα θα αξίζω περισσότερα....ότι όλα σου θα είναι λιγότερα και απο το λίγο μου...!

τότε που δεν σε προστάτευα απο τους δαίμονες σου αλλά πίστευα στην δύναμη σου να τους αντιμετωπίσεις ....και ευγνωμονούσες τους θεούς για την ύπαρξη μου, που μου λεγες πως θα με λατρεύεις όσες ζωές κι αν ζήσεις..

τότε που με είχες θησαυρό σου...

τότε που δεν μπορούσαμε να αναιρέσουμε οτι μας ξεπερνούσε..και οτι μας όριζε.....

εσύ και εγω.....αέναη ενέργεια, ασταμάτητη λειτουργία  σε ενα σύμπαν μικρό....που δεν μας χωράει.....! 

Μια φορά ζεί κανείς κάτι τέτοιο...αν είναι τυχερός...αν είναι καταραμένα ευλογημένος....

Μια φορά και έναν καιρό υπήρξα μονάκριβη, πολύτιμη.....θυμάσαι??? μα τι λεω....πως να ξεχάσεις...!..δεν μπορείς....! δεν θες!.....ποτέ δεν θα μπορέσεις...γιατί ποτέ δεν θα θελήσεις...!!!!

τι κι αν τα μάτια σου κοιτάζουν αλλού...η ψυχή σου ΠΑΝΤΑ θα θωρεί τη δική μου... γιατί της ανήκεις...


Lilith



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

.....μπήκαν σε τροχια......!!!