ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2012

"Ενας νόμος άγραφος #2 "...Lilith



Η "δήλωση" - εκδήλωση της αδυναμίας ενος ατόμου, της εμφάνισης εαυτού ως πλέον ευάλωτο όν, χωρίς ευθύνες - ΚΑΤΑ ΒΟΥΛΗΣΗ & ΚΑΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΟΥ -  και η αυτολύπηση του
είναι ο μεγαλύτερος,  έμμεσος και πιο πρόστυχος εκβιασμός που μπορεί να χρησιμοποιήσει για να κρατήσει κοντά του ότι δεν αντέχει να χάσει....

όταν όμως αυτό θα πάψει να είναι αρκετό, και να λειτουργεί...
τότε βρίσκει μυριάδες τρόπους 
που υπογράφουν κακία πάνω σε ότι νόμιζε πως αγαπούσε και τον συμπλήρωνε, 
κάνοντας το παν για να τον πονέσει και να τον καταστρέψει αφου δεν θα το έχει πια...!!!


Lilith

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

.....μπήκαν σε τροχια......!!!