ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Πέμπτη 8 Αυγούστου 2019

ετσι για να ξέρετε...

Η εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα


Παγκόσμια ημέρα Οργασμού σήμερα.
Ετσι για να ξέρετε τις διαφορές και να ξεχωρίζετε τα πράγματα.


''Η αγάπη είναι επικίνδυνη, το σεξ δεν είναι επικίνδυνο
Οι άνθρωποι που φοβούνται την αγάπη δεν φοβούνται το σεξ. Η αγάπη είναι επικίνδυνη΄ το σεξ δεν είναι επικίνδυνο, μπορείς να το χειραγωγείς. Υπάρχουν τώρα πολλά εγχειρίδια πώς να το κάνεις αυτό. Μπορείς να το χειραγωγήσεις - το σεξ μπορεί να μετατραπεί σε μια τεχνική.


Η αγάπη δεν μπορεί ποτέ να γίνει μια τεχνική. Αν προσπαθήσεις στο σεξ να διατηρήσεις τον έλεγχο, τότε ακόμη και το σεξ δεν θα βοηθήσει να φτάσεις στο υπέρτατο στοιχείο. Θα πάει ως ένα σημείο και θα γυρίσεις πίσω, γιατί κάπου χρειάζεται κι εκείνο την πλήρη χαλάρωση.

"Γι΄αυτό ακριβώς γίνεται όλο και πιο δύσκολος ο οργασμός. Η εκσπερμάτωση δεν είναι οργασμός, δεν είναι οργασμικό πράγμα να γεννήσεις παιδιά.

Ο οργασμός αφορά τη συμμετοχή όλου του σώματος: του νου, του σώματος, της ψυχής, όλων αυτών μαζί. Πάλλεσαι, πάλλεται όλη σου η ύπαρξη, από τα δάχτυλα των ποδιών έως το κεφάλι.

Δεν έχεις πια τον έλεγχο΄ σε έχει κυριεύσει η Yπαρξη και δεν ξέρεις ποιος είσαι.
Είναι σαν ένα είδος τρέλας, είναι σαν ένα είδος ύπνου, είναι σαν το διαλογισμό..είναι σαν το θάνατο..."

Osho, Returning to the Source, Ομιλία #10

ΑΓΑΠΗ ΜΟΝΟ ΛΟΙΠΟΝ....ΑΞΙΖΕΙ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

.....μπήκαν σε τροχια......!!!