ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Πέμπτη 30 Μαΐου 2013

"Μοιαζεις".....απο την Αννα Τσεκουρα...για μένα....


 Αν δεν ειναι αυτά, τιμή....τότε τι ειναι.....

δυο αγαπημένα προσωπα...γράψανε για μένα...η μια, ηΛατρεμένη μου, στιχους...και ο Αγαπημένος μου Μουσική...! δεν ξέρω αν ειμαι μουσα η μουσειο.......αλλα εγω δεν εχω αλλη τιμή μεγαλύτερη απο αυτη......

Αννα Τσεκουρα.....Δημήτρη Φλουτσακο......δεν εχω λόγια...

 "Μοιάζεις,
με τα λουλούδια της αυλής
που αθόρυβα ανοίγουν τον πρωι στο φως,
που αθόρυβα κλείνουν κάθε δειλινο.
Μοιάζεις,
με την φωτιά των αστεριών
που είτε εκρυγνηνται,
είτε παραμένουν αυτόφωτα,
περιπλανώνται σε εναν γαλαξία
ζώντας ή πεθαίνοντας εκει...
Μοιάζεις,
με το κενό την στιγμή που
εχεις τα πάντα,
με το Όλον, την στιγμή που
δεν έχεις τιποτε.
Μοιάζεις,
με όνειρο που τραγουδά,
με σκιά που χορεύει,
με νότα που δραπετεύει
και αυτονομα δημιουργει μελωδιες μαγικά, παράξενα.
Μοιάζεις,
με τσιγάρο που δεν καπνισες,
με φόρεμα που δεν φορέθηκε,
με λόγια χιλιοειπωμένα,
κι όμως...
παρόλα αυτά...
δεν μοιάζεις με τιποτε απο
όσα οι σύντροφοι σου γνώριζαν ώς τώρα...
Ίσως γιατι το απλά αυθεντικο,
δεν συναντάται παρά σπάνια,
στις αρένες των ανθρώπων
και σπάνια επιβιώνει..."




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

.....μπήκαν σε τροχια......!!!