ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Κυριακή 5 Μαΐου 2013

"Τοσο μακριά μου και συ..μια κομμένη ανάσα...".. Lilith




Υπάρχουν άνθρωποι που φτιάχνουν μνήματα στις   μέρες τους που  ξέφυγαν ...

Που σκαλίζουν πλάκες για να "θάψουν" δια παντός και δια βίου υπόλοιπου τους,  συναισθήματα, σχέσεις, υποστάσεις, ανθρώπους, σκέψεις, ανομολόγητες επιθυμίες, λόγια που είπαν, στιγμές που πέρασαν, αδυναμίες, αναπηρίες, ανεπάρκειες.

Τους φτιάχνουν επικήδειους σιωπής, αποτάσσουν σατανικές "παρουσίες" που μέχρι τώρα ήταν ζωοδότριες πηγές.

Αφου έσκαψαν λοιπόν βαθιά ...περίπου μια παλάμη κάτω απο το χώμα...τα ρίξαν όλα μέσα και έπιασαν δουλεια......

Μα δεν έρχεται στο μυαλό μια λαική κουβέντα...."αν δεν θαφτεί κάτι δικό σου....."Γιοφύρι" δεν στεριώνει"......
Μόνο έτσι θα βρεις "γιοφύρι" για την "αλλη μεριά"..... 

Μια που αποφάσισες λοιπόν να θάψεις...παραδέξου πως θάβεις εαυτόν μαζι με μένα και  με όλα τα ανομολόγητα που δεν τολμάς να πεις ουτε σε σένα.....πως ότι κι αν γίνει, ακόμα και κει, κάτω απο το χώμα, μαζί μου θα' σαι...
Μόνο έτσι θα βρεις "γιοφύρι" για την "αλλη μεριά".....

Ζωή και Θάνατος..."Φυγε" και "Ελα" ....μια κομμένη ανάσα μακριά το ένα απο το άλλο...! 
Τοσο μακριά μου και συ..μια κομμένη ανάσα...



Lilith

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

.....μπήκαν σε τροχια......!!!