ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Δευτέρα 1 Απριλίου 2013

"Μην Ξεχάσεις"....Lilith



Εχε νου αγαπημένε μου....! σαν φτάσει η ώρα της αποκόλλησης ....κείνη την ώρα που θα φευγουμε ....που θα ξεχωρίζουμε απο το "ΕΝΑ" που είμασταν..μην ξεχάσεις....

....μην ξέχασεις να πάρεις μαζί σου τα σημάδια που αφήνει ο πόνος της νοσταλγίας και οι νυχιές της απουσίας σου στο κορμί μου....!

μην ξεχάσεις να πάρεις τις ώρες τις πιο μύχιες, τις πιο μαυρες, τις αποφράδες ώρες που σε γυρευουν οι κόσμοι μου...

μην ξεχάσεις να φράξεις τα όνειρα που δεν σε έχουν...μην τυχόν κι αδάμαστα οργώσουν το μυαλό μου...

μην ξέχασεις να κλείσεις τα στόματα που θα μειδιάζουν στην ελπίδα ενός χαμού...

μην ξεχάσεις φρουρό να αφήσεις..μην πλησιάσει κανείς το σώμα που σου ανήκει....

μην ξεχάσεις αγαπημένε μου να μου φιλήσεις στοργικά τους ώμους ...τα μαλλιά...τους καρπούς ...τα χείλη που προσκύνησαν κάθε παλμό σε κάθε φλέβα σου...!

μην ξεχάσεις πως καρτερώ να ερθεις πάλι....για να σπείρεις ΑΝΟΙΞΗ....εντός μου....!

ξέχασε μόνο τις αδυναμίες μας....και τιμώρησε τες με ταφή αιώνια....
ξέχασε τους πόνους που μας αλλοτρίωσαν ....
ξέχασε τις ώρες που μας αφαίρεσαν....

γιατι μαζί θα είμαστε...το πρώτο πρωινό μιας καινούργιας ΑΝΟΙΞΗΣ!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

.....μπήκαν σε τροχια......!!!