ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Δευτέρα 15 Απριλίου 2013

"Ολοι μαζι μπορούμε.. καλύτερα!!!!!" μουσική βραδιά με τη Σοφία Βόσσου

 Η ΤΕΧΝΗ ΔΙΔΑΣΚΕΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ...
ΚΑΙ Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΝΘΡΩΠΙΑ...

Για άλλη μια φορά....οι φορείς που προσφέρουν ΤΕΧΝΗ & ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ
 στην Ερμιονίδα  αλλα και εκτός ορίων
 διοργανώνουν μια μουσική βραδιά στήριξης, αλληλεγγύης για  τους συμπολίτες μας 
που έχουν ανάγκη γιατί όλοι μαζι μπορούμε.. καλύτερα!!!!!  

Θεατρικός Όμιλος Ερμιονιδας , Μουσικός Σύλλογος Ερμιόνης , Πολιτιστικός Σύλλογος Πόρτο Χελιού Φαρος , Πολιτιστικος Σύλλογος Φουρνων διοργανώνουν μια βράδια το Σαββάτο 20 Απριλίου στο γενικό λύκειο Κρανιδίου στις 20.00 μμ . Τιμη εισόδου 10€ , τα έσοδα θα διατεθούν για να αγοραστούν προϊόντα για το Πασχα σε συμπολίτες μας που εχουν ανάγκη , ακόμα οποίοι παραβρεθούν 
στην εκδήλωση μπορούν να φέρουν μαζί τους προϊόντα πρώτης ανάγκης...  

γιατί πολιτισμός πάνω απο όλα σημαίνει ανθρωπιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

.....μπήκαν σε τροχια......!!!