ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Δευτέρα 22 Απριλίου 2013

"Εκπαιδεύοντας τη Ρίτα" μια Παράσταση για τη Χαρά.



Ο Γιώργος Χριστοδούλου και οι συνεργάτες του, σας προσκαλούν στην
τελευταία παράσταση της σεζόν για την παράσταση
«Εκπαιδεύοντας τη Ρίτα»
που μέρος των εσόδων της θα διατεθούν στο Κ.Ε.Α Χαρά


Η Ρίτα του θεατρικού έργου είναι ένα καθημερινό κορίτσι με πολλές ευαισθησίες που πιστεύει ότι αποκτώντας γνώση θα αλλάξει την ζωή της. Όσο περισσότερο μελετάει, ανακαλύπτει πως στις μικρές στιγμές και στους ανθρώπους γύρω της βρίσκεται το πραγματικό νόημα της ζωής.
 Στο τέλος κάθε παράστασης απλώνει το χέρι στον άνθρωπο που βρισκόταν κάθε μέρα εκεί αλλά άργησε να τον δει.

Την Κυριακή 28 Απριλίου η Ρίτα απλώνει το χέρι στο Κ.Ε.Α Χαρά.

Ο Γιώργος Χριστοδούλου κι οι συνεργάτες του προσφέρουν μέρος των εσόδων της τελευταίας παράστασης της σεζόν ως ενίσχυση για το έργο που προσφέρει.

Δυο λόγια για το Κ.Ε.Α Χαρά

Το Κέντρο Ειδικών Ατόμων «Η Χαρά» ιδρύθηκε το 1983 από γονείς και το 1986 απέκτησε ιδιόκτητη στέγη στην Παλλήνη. Το 2005 εγκαινιάστηκε.

Τα παιδιά που φιλοξενούνται στο οικοτροφείο έχουν πολύ χαμηλό δείκτη νοημοσύνης, γεγονός το οποίο δημιουργεί την ανάγκη για ιδιαίτερες συνθήκες διαβίωσης. Σε απάντηση στις προκλήσεις που θα αντιμετώπιζε κάθε οικογένεια ξεχωριστά, εφόσον τις πιο πολλές φορές δεν υπάρχει ούτε η κατάρτιση αλλά ούτε και τα απαιτούμενα εφόδια μέσα στις οικογένειες, «Η Χαρά» προσφέρει στέγη και εξειδικευμένη φροντίδα στους οικότροφους αυτούς εφ’ όρου ζωής, ενώ οι γονείς υποστηριζόμενοι μπορούν να προσφέρουν πιο άνετα τη φροντίδα τους, ανακουφισμένοι πια από τις τεράστιες δυσκολίες που θα προέκυπταν μέσα από την καθημερινότητα.

Χορηγος επικοινωνίας :Sin Radio (www.sinwebradio.com)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

.....μπήκαν σε τροχια......!!!