ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Παρασκευή 5 Απριλίου 2013

Απο την Άννα Καρένινα.......


Οι άνθρωποι πλάστηκαν για να βασανίζονται.
 Κοιτάζουν πως ο ένας θα ξεγελάσει τον άλλον κι όλο
περνάει ο καιρός. Μα όταν τα πράγματα σφίξουν κι αντικρύσουν την
αλήθεια,τότε είναι που τα χάνουν και δεν ξέρουν τι να κάνουν. Τότε οι
άνθρωποι προσπαθούν να αποφύγουν ότι τους ενοχλεί. 
Θέλουν να απαλλαγούν
από το ενοχλητικό βάρος. 
Όπως κάθε άνθρωπος σβήνει το φως της λάμπας
όταν δεν έχει να δει τίποτα άλλο.

από την Άννα Καρένινα του L.Tolstoi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

.....μπήκαν σε τροχια......!!!