ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Κυριακή 26 Αυγούστου 2012

"Δυναμη είναι.." ....Lilith



Δύναμη είναι να στέκεις ολόρθος με τα σωθικά ξεσκισμένα,
με  ηδονικό χαμόγελο να χάσκει στα χείλη σου 
και ενα κόμπο δάκρυ, στην άκρη του ματιού σου.

Δύναμη είναι να θωρείς ανέκφραστος το "είναι" αυτού που λάτρεψες 
 να ξαπλώνει στα ερείπια μιας χαλασμένης προσπάθειας.

Δύναμη είναι να λευτερώνεις την ψυχή που σου δόθηκε ολοκληρωτικά
για να βρεί τα δικά της ήμερα μονοπάτια στις δικές της ήρεμες μέρες.

Δύναμη είναι να ξαπλώνεις στα σκαλοπάτια του στέρνου του, νανουρίζοντας
 το φεγγάρι, τραγουδώντας του μελωδία γνώριμη.

Δύναμη είναι να στέκεσαι προκλητικά στις πόρτες του σύμπαντος του, 
με μόνο δεκανίκι σου δυο τσακισμένες μαργαρίτες.

Δύναμη είναι να μην βαστάς πια να στέκεις αγέρωχος
 όταν τα κόκκαλα σου, αστρικά θρύψαλα, σκορπούν στον ορίζοντα.

Δύναμη είναι να κοιτάζεσαι στον καθρέφτη και να φωνάζεις με ότι σου απομένει
πως δεν αντέχεις άλλο να φοράς το ακριβό κοστούμι του "δυνατού", γιατί το ξεχρέωσες.

Δύναμη είναι να αποχαιρετάς την νύχτα με μια ευχή!
 να φιλήσει τα χείλη σου, να ακουμπησει την καρδιά σου,
 να σε αγγίξει κάποιος πιο δυνατός απο σένα... 

Lilith

  


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

.....μπήκαν σε τροχια......!!!