ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2012

Sullektis Stigmwn: "Πάθους ρίγος" ....το λάτρεψα!!!

Παίρνοντας την άδεια του Dark13sun, θέλω να μοιραστώ μαζί σας, την γεμάτη ένταση, φλόγα και πάθος γραφή του. Για αυτό το λόγο μου γίνεται η τιμή να ποστάρω στον βλογ μου...απόσταγμα της ψυχής του που με άγγιξε ιδιαίτερα για δικούς μου λόγους. Μια βόλτα απο το βλόγ του θα ακουμπήσει πολλά στην ψυχή σας. Υπέροχες φωτογραφίες, όμορφη δομή, μοναδικά συναισθήματα, εξαιρετική μουσική.

Σ'ευχαριστώ πολύ.


Sullektis Stigmwn: Πάθους ρίγος

Ρίγος

όταν επιθυμώ σφοδρά τα χείλη σου 
ερπυσμοί  στην σπονδυλική μου στήλη επάνω
χέρια που παίζουν το γυμνό κορμί σου 
απαγκιστρώνετε η αντίστασή
σφοδρή επιθυμία  να  νικήσω
οποιοδήποτε κρυμμένο επερχόμενο φόβο σου
 φωτιά που ανάπτει το πάθος
με    επιδεξιότητα απόλυτη





Ρίγος
 απαιτώ το σώμα σου
 αποκρυμμένος σε κύματα ευχαρίστησης
 που  καταβρέχουν τις εσωτερικές μου σπίθες
μπέρδεμα στις γλώσσες
ψάχνουν για να αποκαταστήσουν
 τις χαμένες λογικές αισθήσεις
 που τεντώνοντας θέλουν 
να σχηματίσουν μια αψίδα
 στον πόνο..... στην απόλυτη παράδοση



 μόνο μια φορά συμβαίνει
 τέτοια συνολική σύνδεση σάρκας
 τέτοια...πείνα...δίψα
 Ρίγος

11/01/2012
.... Ένας αιώνας ..... Κι εσύ πιο κοντά να σφίγγεις τον έρωτα.
Οι δυο μαζί. Σε μια στιγμή ---------- σε μια ζωή.

Dark13Sun

4 σχόλια:

  1. γράφει υπέροχα ο σκοτεινός μας.....όπως πάντα τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βίκυ μου το είπες και το έκανες!
    Πόσο σε ευχαριστώ να ξερες!


    Υ.Γ.Ξέχασες την πρώτη σειρά...επίσης η ημερομηνία είναι λάθος...διόρθωσε το αν θέλεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εκτιμώ βαθύτατα τους ανθρώπους που μεγαλόκαρδα παραχωρούν τον χώρο τους σε αξιόλογα πονήματα φίλων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Dark μου ...συγνωμη ...ελπιζω να ειναι οκ τωρα!!

    @Λυχνε μου...ελπίζω να μου δωθεί και η δική σου άδεια για δημοσίευση των αποσταγμάτων σου στο βλογ μου. θα ναι τιμη μου!!

    φιλια χωμένα σε ζεστες καληνυχτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή

.....μπήκαν σε τροχια......!!!