ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2012

"Ο δρόμος της αυτοεξάρτησης"......ΔΙΝΩ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ.......

Καλημέρα μας και καλή μας εβδομάδα....!!!!!μέσα σε πολλά που εχουν "χαραχτεί" στο μυαλό μου απο αυτά που μου εχουν πει κατα καιρούς είναι οτι "υπάρχουν άνθρωποι που έρχονται στη ζωή μας είτε για να πατήσουν "τη σκανδάλη" είτε για να δεχτούν την "πυροδότηση" για εκείνους για να αλλάξει τη ζωής τους μια που τους "ετυχα"'..εγω απάντησα οτι είμαι, μάλλον, και τα δυο και αυτό ίσως είναι ενα είδος "αυτοκτονίας"....Κάρμα??μπορεί....! 
διάβαζω λοιπόν ενα εξαιρετικό βιβλίο απο το οποίο ήθελα να παραθέσω αξιόλογη "ΤΖΟΥΡΑ".....ελπίζοντας οτι θα το λατρέψετε όπως και γω!!!

Υπάρχουν πέντε βασικές άδειες απο τις οποίες εξαρτάται κανείς αν είναι ..πρόσωπο!!!!

  1. Δίνω στον εαυτό μου την άδεια να είμαι αυτός που είμαι, αντί να νομίζω οτι πρέπει να περιμένω να μου ορίσει κάποιος άλλος που θα έπρεπε να βρίσκομαι η ποιος θα έπρεπε να είμαι.
  2. Δίνω στον εαυτό μου την άδεια να αισθάνομαι αυτό που αισθάνομαι, αντί να νοιώθω αυτό που θα ένοιωθαν οι άλλοι στη θέση μου.
  3. Δίνω στον εαυτό μου την άδεια να σκέφτομαι αυτό που σκέφτομαι και το δικαίωμα επίσης να το λέω αν θέλω, η να μη λέω τίποτα, αν δεν με συμφέρει.
  4. Δίνω στον εαυτό μου την άδεια να ρισκάρω οτι αποφασίζω εγώ να ρισκάρω, με τον μοναδικό όρο οτι δέχομαι να πληρώσω εγώ ο ίδιος το τίμημα αυτού του ρίσκου.
  5. Δίνω στον εαυτό μου την άδεια να ψάχνω αυτό που χρειάζομαι  απο τον κόσμο, αντί να περιμένω να μου δώσει την άδεια ο άλλος για να το αποκτήσω.

Τάδε εφη Χόρχε Μπουκαϊ.....

Υ.Γ. .....Μαθαίνω τον εαυτό μου να είναι αληθινός με μένα και με τους ανθρώπους γύρω μου, οτι δίνω να ναι οτι υπάρχει μέσα μου και είναι ατόφιο και αυθεντικό και οχι ψεύτικο και πλασματικό!!"Απλώνω" σε οσους αγαπώ, τα συναισθήματα μου, με την ελπίδα να τα πάρουν, η και αν δεν τα πάρουν να τα διαχειριστούν με σεβασμό και ΟΧΙ ΝΑ ΤΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΤΟΥΝ για να επεξεργαστούν δικά τους απωθημένα. Οταν μάθω να το κάνω δεν χρειάζεται να ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΩ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ...γιατι εκει το τοπίο ξεκαθαρίζει και ότι δεν αντέχει η δεν αξίζει....παίρνει δρόμο!!!!! ..(ταδε εφη...Βικυ)




5 σχόλια:

  1. Αγαπημένος ο Χόρχε Μπουκάι..Σημαντικότατες και οι πέντε άδειες,αυτογνωσίας και αυτοδιαχείρισης του ευατού μας.
    Σημαντικότατη επίσης η αυθεντικότητα των ανθρώπων,το πόσο αληθινοίπρέπει είμαστε μέσα μας για μας,αλλά και για τους άλλους.
    Αντιθέτως εμείς σήμερα βουλιάζουμε στους μικροεγωισμούς μας,σε μία στείρα ανταγωνιστικότητα,χάνοντας τα αυτονόητα..
    Εύγε για την ανάρτησή σου αυτή.
    Καλό απόγευμα να έχεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Noste μου.....εγινε αγαπημένος μου πρόσφατα..!θα σου προτεινα να διαβασεις Pablo Neruda..!Λατρεμενος μου και ιδιως των γονιων μου!!!!θα βρεις πολλα εκει μέσα! Σε ευχαριστω για τα καλά σου λόγια...!!φιλι γλυκο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εξαιρετικές οι 5 άδειες...σπουδαίες...και το υστερόγραφο εξίσου δυνατό και αληθινό!! πολύ καλή εβδομάδα εύχομαι!!! φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. από τους αγαπημένους μου συγγραφείς και μεγάλος δάσκαλος της ζωής
    χαίρομαι σας βρήκα εδώ σήμερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

.....μπήκαν σε τροχια......!!!