ΕΓΩ.......

Η φωτογραφία μου
Καπου εκει στον κόσμο.., ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ, Greece
και όπως όλοι ετσι και γω....είμαι στον κόσμο μου! Στη δική μου σφαίρα, ατμόσφαιρα και στρατόσφαιρα! Κοινώς "εχω μπεί σε τροχιά"..οχι γιατι ήθελα απαραίτητα..αλλά ίσως γιατι με βάλανε!ετσι λοιπόν καθισμένη αναπαυτικά πάνω στη μαγική μου ιπτάμενη σκουπα (γιατι εγω ναι...με "σκουπα" επελεξα να σεργιανίσω τον κόσμο) και μελετώντας ξόρκια και συνταγές με μαντζούνια για να κάνω τον "κόσμο" μου καλύτερο, σας καλωσορίζω!!!! Σημείωση μου: Για να "πουλήσεις" πνεύμα,πρέπει να το χείς!......Lilith

Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2012

......ΝΑ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΙ ΑΓΑΠΩ............!!!

12/1/2012....ναι..σήμερα είναι η τελευταία φορά που θα πω σε ποια ηλικία θα αποφασίσω να μείνω..!!!!λοιπόν..μια που μπαίνουμε σε περίοδο εκπτώσεων και μια που τα "τσουρούτικα" τα νούμερα είναι στη μόδα..εγώ αποφασίζω σήμερα με το χέρι στην καρδιά και υπογράφω οτι πάνω απο 29 δεν παω....!!!Παρακαλώ πολύ όσους ξέρουν  την πραγματική μου ηλικία και αντιδρούν α) να πάρουν αντιβηχικό ....β) να μην γελάνε γιατί και ακούω και βλέπω γ) στο λαιμό να σας κάτσει αν στραβοκατάπιατε......!!!!!εγώ τόσο δηλώνω τόσο θα είμαι!!...αει σιχτίρ πια!!!θα κάνω πια, στα 29 μου, "οτι μου αρέσει τελικά" που λεει και το λαϊκό άσμα!!!...το μόνο που μου μένει να κάνω αφού σας τακτοποίησα όλους..είναι να χρηματίσω τα βλαστάρια μου γιατί έχουν μια  μανία να βροντοφωνάζουν την πραγματική μου ηλικία....!!!! (λυσσαααααα πιααααα)!!!!


τέλος....θα ήθελα να μου ευχηθώ κάτι πραγματικό, όχι ουτοπικό, διόλου δύσκολο: 

ΝΑ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΙ ΑΓΑΠΩ, ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!

 
Lilith







7 σχόλια:

  1. Να υποψιαστω οτι εχουμε γενεθλια;
    Και κλεινουμε τα 29 και παμε στα 28;
    Κατι σαν εκεινη την ταινια που ο ηρωας γεννηθηκε ηλικιωμενος και με την παροδο των ετων γινοταν νεος ;(κοιτα που ολα απο την ζωη ειναι βγαλμενα!)

    Πολυχρονη λοιπον και οτι επιθυμεις και για σενα και τα βλασταρακια σου(καλα μικρο παιδι ποτε προλαβες και τα εκανες ...εδω εμεις που σου ριχνουμε μια εφταετια χαλαρα και δεν...).

    Υ.Γ. Η μητερα μου λεει οτι εδω και κατι χρονια το βιολογικο μου ρολοι γυρισε στα 16 και οτι κι αν λενε τα ημερολογια εγω εκει μενω και ετσι λειτουργω...δε ξερω αν το υποστηριζει για καλο ή κακό εγω παντως χαιρομαι που το λέει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια σου πολλά και καλά! Και τι σημασία έχει το νούμερο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Cheeeeef μου......ευχαριστω θερμα για τα καλα σου λογια...(29 + 10..αλλα ειπαμε ..περιοδος εκπτωσεων και αφου οτι δηλωσεις είσαι...)!!!!μια χαρα τα λεει η μητέρα!!!!!

    @Koueen μου ευχαριστω πολυ ...ανταποδίδω τα καλυτερα!!!!σημασία καμία....!!!(που λεει ο λογος....) φιλακια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά Βίκυ!
    Η ηλικία είναι μέσα μας...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά,χρόνια καλά,χαμόγελα σπαρμένα..Η ηλικία δεν παίζει κανέναν ρόλο είμαστε όσο αισθανόμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χρόνια πολλά και καλά πουλάκι μου να σε χαιρόμαστε!!!!!!!!!!!λαβ γιουυυυυυυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Dark πολλα ευχαριστω!!!η ηλικια ειναι μέσα μας οπωσδηποτε!!φιλια!

    @Nostos, 1000 ευχαριστω...να ζεις οτι εσυ επιθυμείς!!!!

    @Λολοζι μου!!!!!!σε λατρευω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

.....μπήκαν σε τροχια......!!!